Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@06:29:00 GMT

فیلم | مینیاپولیس، قبل و بعد از قتل جرج فلوید

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۷۵۳۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت 5 MB کد خبر 516782 برچسب‌ها آمریکا

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: کوچکترین اقدام علیه منافع ایران با پاسخی سهمگین، گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد

به گزارش حوزه سیاست خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه در پاسخ به تماس تلفنی شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» ضمن تبریک عید سعید فطر به وی و مردم کشورش، با اشاره به تحولات اخیر منطقه مهمترین موضوع حال حاضر منطقه و حتی جهان را تداوم نسل‌کشی بی‌رحمانه فلسطینیان غزه و ضرورت تلاش موثر برای متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی دانست و افزود: کودک‌کشی، نسل‌کشی و جنایات هولناک صهیونیست‌ها در حالی با حمایت کامل آمریکا و برخی کشورهای غربی تداوم یافته است که مردم مظلوم و مقتدر غزه با مقاومت خود همچنان پیروز میدان هستند.

رئیس جمهوردر ادامه اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را نشانه استیصال ناشی از دست نیافتن این رژیم به اهدافش از حمله به غزه توصیف و تصریح کرد: برخلاف انتظار تمام آزدیخواهان و ملت‌های آزاده و همچنین برخلاف نص صریح قوانین بین‌المللی، سازمان ملل متحد و شورای امنیت همانند کوتاهی و بی عملی‌شان در توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه، به حداقل وظایف قانونی خود در محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق نیز عمل نکردند، لذا جمهوری اسلامی ایران در راستای اعمال حق دفاع مشروع خود بر اساس ماده 51 منشور ملل متحد، عملیاتی را علیه همان مراکزی که علیه ما شرارت کرده بودند، طراحی و اجرا کرد.

رئیسی بار دیگر با تاکید بر ضرورت اتخاذ اقدامات بازدارنده در برابر تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به‌ویژه از سوی کشورهای اسلامی، حمایت‌های کورکورانه برخی کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی را زمینه تنش‌‌زایی در منطقه دانست و تصریح کرد: همانطور که قبلا هم رسما اعلام کردیم عملیات وعده صادق با هدف تنبیه متجاوز با موفقیت انجام شد. اینک قاطعانه اعلام می‌کنیم که کوچکترین اقدام علیه منافع ایران قطعا با پاسخی سهمگین، گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد.

شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» نیز در این مکالمه تلفنی ضمن تبریک متقابل عید فطر، روابط دو کشور را بر اساس اعتماد عالی متقابل میان سران دو کشور، متمایز و ممتاز توصیف و تصریح کرد: ایران و قطر در همه احوال و شرایط پشتیبان و حامی یکدیگر بوده و هستند.

امیر قطر با اشاره به تلاش کشورش برای محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق افزود: امروز شاهد بالاترین سطح همگرایی جهانی و مردمی در حمایت از آرمان فلسطین هستیم و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با متشنج کردن اوضاع، افکارعمومی جهانی را از جنایات خود در غزه منحرف کند.

وی درایت جمهوری اسلامی ایران در طراحی و اجرای پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی را ستود و آن را حاوی پیامی واضح و روشن برای همگان دانست.

دیگر خبرها