Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@14:02:44 GMT

خطرات خوابیدن هنگام غروب آفتاب

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۷۶۵۶

خواب روز از عوامل بروز سکته، ورم دست و پا, سردرد و افسردگی است و پوست را زرد می کند. حتی فقها بر این باورند که خواب پس از عصر موجب حماقت می شود و آدمی را از روزی محروم می‏ سازد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ خواب در حفظ سلامت افراد بسیار مؤثر است به شرطی که از نظر کیفیت و کمیت نیز تعادل داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از افراد در طول روز می خوابند که خود عامل بروز بسیاری از بیماری هاست؛ این افراد باید به تدریج عادت خوابیدن در طول روز را ترک کنند تا بدن لطمه نبیند؛ چرا که تغییر عادت ناگهانی خود مشکل دیگری است.

مضرات خواب روز را بدین شرح است:

-خواب روز پوست را خراب و تیره می کند.

-خواب روز موجب ورم دست و پا, بی حالی, سردرد, افسردگی و تحریک پذیری می شود.

-خواب دم غروب آفتاب موجب افسردگی, سکته و حملات تشنجی می شود.

-بیشترین سکته های مغزی در خواب اتفاق می افتد و بیشتر این سکته ها نزدیک غروب آفتاب اتفاق می افتد.

-خواب روز بیماری هایی ناشی از غلبه رطوبت در بدن مانند درد مفاصل را افزایش می دهد همچنین افراد دچار ترشحات پشت حلق خواب روز برایشان بیماری زاست.

-خواب روز موجب سستی بدن, کسالت, کند ذهنی, کاهش اشتها, بوی بد دهان, بروز برخی از تب ها و تباهی رنگ چهره می شود.

خبرگزاری برنا: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خواب خواب روز مضرات خواب روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام بیماری ترانه علیدوستی اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

اخباری مبنی بر بیماری ترانه علیدوستی در روز‌های گذشته منتشر شده که موجب نگرانی جامعه سینمایی و مخاطبان شده است. بطور معمول در این مواقع واکنش‌های احساسی و معمولا تلخی منتشر می‌شود که عمده آن‌ها هم تحت تاثیر فضای مجازی و تحلیل‌ها و تفاسیر منابع نامعتبری است که اطلاع‌رسانی دقیق در دستور کار آن‌ها نیست.

ترانه علیدوستی از مدتی پیش دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی دارو‌ها است.

این وضعیت زمانی ایجاد می‌شود که «سیستم ایمنی» واکنش بیش از حدی به برخی دارو‌ها نشان می‌دهد. در نتیجه این امر باعث ایجاد علائم متعددی مانند تب، ناهنجاری‌های خونی و التهاب اعضاء در سراسر بدن می‌شود.

بر اساس این گزارش خوشبختانه ترانه علیدوستی به موقع متوجه وجود این سندروم شده و درمان‌ها و مراقبت‌های لازم را از ماه‌ها قبل در سکوت انجام داده و پس از پی گرفتن چندین روش درمانی و دارویی، در نهایت توانسته این سندرم را کنترل کند و به شرایط نرمال نزدیک شود و این درمان‌ها به صورت دوره‌ای و برای رسیدن به سلامتی کامل ادامه دارد.

ضمن اینکه حضور چند روزه این بازیگر در بیمارستان کسری تهران که موجب نگرانی‌ها هم شده بود، در ادامه همین مراقبت‌ها بوده که البته به دلیل کاهش اکسیژن خون چند روزی به طول انجامیده و ترانه علیدوستی در حال حاضر شرایط خوبی دارد.

منبع: سینما اعتماد

دیگر خبرها

  • دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود
  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار (فیلم)
  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار + فیلم
  • (ویدئو) خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار
  • رژیم غذایی DASH در کاهش خطرات پس از درمان سرطان سینه موثر است
  • هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرید!
  • نام بیماری ترانه علیدوستی اعلام شد
  • اوقات شرعی دوشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ به افق یاسوج
  • کم‌خوابی از عوامل کبد چرب غیرالکلی است
  • فوت مرد میانسال بر اثر صاعقه در کرمانشاه