Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، برخی رسانه‌ها غروب شنبه به وقت تهران مدعی پس گرفتن شکایت دادستان‌های آمریکا از یک شهروند ایرانی متهم به دور زدن تحریم‌های ایالات متحده شدند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «بلومبرگ» دادستان‌ها فدرال‌ آمریکا در پی صرف نظر کردن از یک حکم علیه «علی صدر هاشمی‌ نژاد» یک فرد 40 ساله ایرانی هستند که پیشتر به نقض تحریمهای مالی آمریکا علیه ایران متهم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان این پرونده روز جمعه از قاضی دادگاه «منتهن» در «نیویورک» تقاضا کرد که اتهام‌ها علیه علی صدر هاشمی‌نژاد را پس بگیرد. دادستان‌های آمریکا اعلام کردند که با توجه به طولانی شدن روند قضایی این پرونده  و عدم دسترسی به منابع مورد نیاز برای رسیدگی به آن، بررسی این پرونده برای دستگاه قضایی نفعی ندارد.

«رید وینگارتن» وکیل این شهروند ایرانی نیز با «فوق العاده» توصیف کردن این اقدام دستگاه قضایی آمریکا به شبکه خبری  بلومبرگ گفت که او و موکلش مطمئن نیستند که چرا آمریکا اتهاماتش را پس گرفته است. وکیل این شهروند ایرانی پیشتر نیز چنین تقاضایی را مطرح کرده بود.

به گزارش بلومبرگ، دفتر دادستانی ایالات متحده در منهتن از هرگونه اظهار نظر در این زمینه خودداری کرد.

«آنتونی سابینو»، استاد حقوق دانشکده بازرگانی «پیتر جی توبین» در دانشگاه «سنت جان» در این باره گفت: «این اقدام دادستان‌ها بسیار غیرمعمول است.»

آمریکا پیشتر مدعی شده بود که علی صدر هاشمی نژاد متهم به پولشویی از طریق نظام بانکی آمریکا و انتقال آن به ایران بوده است. بنابر ادعای آمریکا، علی صدر هاشمی نژاد با همکاری با یک شرکت ساخت و ساز در ونزوئلا و تاسیس شرکت‌های مختلف در ترکیه، سوئیس وجزایر ویرجین، ۱۱۵ میلیون دلار  به ایران انتقال داده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نیویورک بلومبرگ منهتن تحریم علیه ایران ایالات متحد آمریکا شهروند ایرانی علی صدر هاشمی دادستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز در این همایش گفت: در این همایش دو روزه سوارکارانی از ۲۰ استان کشور همچون اصفهان، تهران، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، کرمانشاه، یزد استعداد وتوانایی اسب‌های پرورش یافته با نژاد ایرانی را به نمایش گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حسین اشرفی افزود: هدف از برگزاری این همایش، ترویج صنعت اسب‌داری و آشنایی جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها با نژاد اسب ایرانی و نحوه نگهداری و پرورش اسب‌های نژاد ایرانی است.
آقای اشرفی با اشاره به ثبت همایش سوارکاری این شهرستان در تقویم گردشگری کشور، گفت: در چهارمین همایش کشوری سوارکاری، بیش از ۲۰۰ چابک سوار با اسب‌هایی از نژاد کرد، عرب و دره‌شور حضور داشتند و هنر و استعداد خود را به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • عکسی از مهدی هاشمی و منتقد سرسخت پدرش در یک مراسم /وزیر احمدی نژاد هم آمد
  • نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • نوزدهمین جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری