Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخبی از تصاویر صفحات نخست روزنامه‌های امروز یکشنبه 18 خردادماه را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، روزنامه‌های امروز کشور، به تاریخ یکشنبه 18 خردادماه ۱۳۹۹ منتشر شد. صفحات نخست این روزنامه‌ها را مرور می‌کنیم:

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

کلیدواژه: روزنامه صفحه نخست روزنامه روزنامه سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد

به گزارش صدای ایران، قیمت طلا و سکه در سومین روز هفته در روند متوازنی قرار داشت و یکدست نزولی شد. با وجود اینکه ریتم بازار طلا کاهشی بود، اما روند حباب در بازار سکه افزایشی شد. معامله‌گران، به ثبات نسبی بازار ارز و اثر آن بر بازار طلا تاکید دارند.

کاهش انس جهانی به بازار طلا خط داد
گفتنی است انس جهانی طلا از شب گذشته تا لحظه نگارش این گزارش کاهش ۵۰ دلاری داشته و با رقم ۲۳۳۸ دلاری در حال معامله است؛ بنابراین می‌توان گفت با نوسان کاهشی انس جهانی طلا اثر افزایش محدود دلار خنثی شد؛ امروز، طلای جهانی لیدر اصلی بازار طلا بود.

کارشناسان اقتصادی معتقدند افت قیمت انس طلا بر قیمت طلا و سکه در بازار داخلی اثر کاهشی گذاشته است. معامله‌گران، روند بازار طلا را با ثبات ارزیابی می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنند، فعلا روند قیمت‌ها تغییر خاصی نداشته باشد، مگر آنکه اتفاق خاصی در حوزه بین‌المللی، سیاسی یا اقتصادی رخ دهد.


نوسانات سکه کوچک شد
قیمت سکه امامی روز دوشنبه سوم اردیبهشت با کاهش ۹۱ هزار تومانی با رقم ۴۳ میلیون و ۳۰۳ هزار تومانی معامله شد. سکه بهار افت ۱۷۵ هزار تومانی داشت و روی قیمت ۴۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومانی ایستاد.

گفتنی است در سومین روز هفته قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به ترتیب با رقم ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.


حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
قیمت طلا روز دوشنبه کاهشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۳۰۹ هزار تومان کاهش داشت و به کانال ۱۵ میلیونی برگشت. این مقدار طلا با قیمت ۱۵ میلیون و ۷۶۹ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۷۲ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۶۴۰ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۵۹۱ هزار تومان بسته شد.

حباب سکه در سومین روز معاملاتی هفته برخلاف کاهش قیمت، افزایش قابل توجهی داشت. حباب سکه امامی ۷۶۱ هزارتومان، سکه بهار ۷۱۵ هزار تومان، نیم‌سکه ۳۴۴ هزار تومان، ربع سکه ۱۲۳ هزار تومان و سکه گرمی ۹ هزار تومان رشد داشت.

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه دوم اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های قم یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه 
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳