Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@12:15:29 GMT

شیطنت سایت دیوار و تداوم التهاب در بازار مسکن

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۷۷۵۵

شیطنت سایت دیوار و تداوم التهاب در بازار مسکن

علیرغم دستور موکد قضایی به سایتها و نرم افزارهای اعلام خرید و فروش مسکن و خودرو مبنی بر حذف قیمتها، اما سایت دیوار که عدم نظارت بر آن یکی از عوامل مهم ایجاد التهاب در بازار است همچنان قیمتها را در بخش "نشان شده" ها قابل رویت گذاشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرغم دستور موکّد قضایی به سایتها و نرم افزارهای اعلام خرید و فروش مسکن و خودرو مبنی بر حذف قیمتها، اما سایت دیوار که عدم نظارت بر آن یکی از عوامل مهم ایجاد التهاب در بازار است همچنان قیمتها را در بخش "نشان شده" ها قابل رویت گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب توجه اینکه "دیوار" در صفحه اصلی خود به دستور قضایی برای حذف قیمتها البته با ادبیات کنایه وار اشاره کرده اما در بخش دیگری قیمتها را برای رویت قرار داده است.

قیمت گذاری غیرکارشناسی و کپی برداری کاربران (واقعی و فیک) در این موضوع در اعلام رقم معاملات؛ از عوامل مهم ایجاد التهاب در بازار مسکن و خودرو بوده است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: التهاب در بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل غیر اقتصادی، منشاء نوسانات ارزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید شمس‌الدین حسینی درباره وضعیت بازار ارز، گفت: هر پدیده‌ای مانند جهش نرخ ارز که اتفاق می‌افتد حتما عوامل متعددی در آن تاثیر دارد، اما باید قبل، بعد و روند آن بررسی شود؛ اتفاقی که در روز‌های اخیر در منطقه رخ داد و جو روانی که حاکم شد، عامل موثرتری نسبت به سایر عوامل در این بازار بود، اما این سوال مطرح است که آیا نظام و سیاست ارزی ما نظام و سیاستی است که اثر این اتفاقات را کاهش دهد؟ که در پاسخ باید بگویم به نظر من این چنین نیست.

  نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند نمی‌توان، تحریم را نادیده گرفت و از نظر من عامل مسلط این نوسانات اخیر، غیر اقتصادی بوده است، اما واقعیت امر این است که مدل‌ها و سیاست‌های اقتصادی ما باید به گونه‌ای باشد که اثر این عوامل را کاهش دهد و جبران کند که این موضوع همچنان به مداقه بیشتری است.   وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای این موضوع به قانون جدیدی نیاز است، بیان کرد: ما خلا قانونی نداریم و مشکل در سیاستگذاری، اجرا و هماهنگی است، زمانیکه ما می‌گوییم جنگ ترکیبی و شناختی، باید به ترکیب عناصر و هماهنگی در سیاستگذاری نیز توجه داشته باشیم.   رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس تصریح کرد: در هر حوزه‌ای باید تشخیص درست داشته باشیم و سپس تجویز و اجرای درست داشته باشیم که در این شرایط نیز این سوال مطرح می‌شود که آیا این روش می‌تواند اثرات یک اتفاق را کامل خنثی کند؟ خیر؛ هنر سیاستگذار در بسیاری از موارد این است که آثار و پیامد‌های منفی را کاهش دهد و ممکن است نتواند این آثار را صفر کند.

دیگر خبرها

  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ حق انتخاب با مشتری است سامانه خودنویس یا مشاور املاک؟
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر رسید
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ با سامانه خودنویس هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر می‌رسد
  • عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند
  • تخلیه التهاب بازار ارز و طلا و تداوم کاهش قیمت‌ها
  • طعم و بوی نامطبوع آب همدان تا چند روز آینده برطرف می‌شود
  • عوامل غیر اقتصادی، منشاء نوسانات ارزی
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان
  • نسخه‌ای کامل برای خلاص شدن از آلرژی بهاری
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد