Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از شرکت نمایشگاههای بین المللی، بهمن حسین زاده اظهار داشت: پس از رایزنی ها و پیگیری های جناب آقای مدرس خیابانی سرپرست محترم وزارت صمت، کمیته بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، صنعت نمایشگاهی و شرکت های زیر مجموعه آن را جزو مشاغل آسیب دیده شدید از کرونا محسوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه، با پذیرش و تصویب این پیشنهاد، مجوزی از کمیته یاد شده  دریافت کردیم که به موجب آن، فعالان نمایشگاهی با ارایه کد ملی می توانند تسهیلات حمایتی دریافت کنند، خاطر نشان کرد: تخصیص بسته حمایتی دولت می تواند موجب بازسازی کسب و کار 33 هزار تن فعال نمایشگاهی، 450 شرکت غرفه ساز و بیش از 100 مجری نمایشگاهی شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه خای بین المللی، خاطر نشان کرد:صنعت نمایشگاهی و مشاغل مرتبط با آن از اواخر بهمن ماه سال گذشته، همزمان با فراگیری ویروس کرونا و به دستور دولت کلیه فعالیت هایش را تعطیل کرد، بنابراین، اختصاص بسته حمایتی دولت باعث می شود،کلیه مشاغل مرتبط با نمایشگاه دوباره فعال شوند.

به گفته این مقام مسئول، درشرایط شیوع ویروس کرونا تولیدات ایران نسبت به دیگر کشورهای جهان کمتر آسیب دید که علت اصلی آن تغییر خط تولید از محصولات متفرقه به کالاهای پزشکی، ضدعفونی و شوینده ها بود.عاملی که سبب شد تا همچنان رونق تولید در بخشهای مختلف صنایع کشور حفظ شود.

حسین زاده در مورد چگونگی دریافت تسهیلات حمایتی دولت نیز گفت: متقاضیان دریافت این بسته حمایتی، می بایست کد ملی و کد ثبت شرکت های خود را به نمایشگاه اعلام کنند.

همچنین در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا به عنوان نخستین نمایشگاه سال جاری، اظهار داشت: این نمایشگاه در صورت اخذ مجوز از ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا در تاریخ 24 خرداد ماه سال جاری در تهران برگزار می شود و بر اساس پروتکل های بهداشتی مصوب، بازدید کنندگان آن متخصصین و مسئولین عالی رتبه کشوری خواهند بود و به هیچ عنوان برای بازدید عموم مردم بلیط فروخته نخواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: بسته حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسعود بیات منش با اشاره به اینکه تعهد خوزستان، ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن حمایتی در طول ۴ سال است، گفت: در این طرح، زمین به صورت ۹۹ ساله و رایگان در اختیار واجدین شرایط قرار گرفته و با پرداخت تسهیلات، کار ساخت و ساز توسط متقاضی انجام می‌شود.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در ۶ ماهه اول امسال، مابقی ۷۵ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته و زمین ۲۵ هزار واحد دیگر نیز تا پایان دولت آماده و به مردم واگذار می‌شود.

بیات منش به ثبت نام بیش از ۴۷ هزار نفر در طرح جوانی جمعیت اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۱۱ هزار نفر تاییدیه لازم را دریافت کرده و تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین واگذار کردیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: در ۶ ماهه اول امسال، زمین مورد نیاز ۱۱ هزار متقاضی تایید شده در استان تامین می‌شود و مراحل بعدی کار پس از واریز وجه توسط متقاضیان انجام خواهد شد.

وی در ادامه به موضوع مساکن مهر استان اشاره کرد و گفت: تا هفته دولت، کار آماده سازی و آسفالت کلیه سایت‌های مسکن مهر استان انجام خواهد شد.

به گفته بیات منش؛ حدود ۱۴ هزار مسکن مهر نیمه کاره و فاقد متقاضی در استان وجود دارد که کار تکمیل آنها تا پایان دولت انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • ۶۰ درصد صنعت طیور مشمول ارز دولتی است
  • نمایشگاهی که سکوت در برابر شهادت کودکان غزه را محکوم می‌کند
  • تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • لزوم راه‌اندازی نمایشگاه دائمی مشاغل خانگی در همدان
  • نمایشگاهی بزرگ برای خالق مجسمه‌های خال‌دار