Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@14:58:15 GMT

علاقه به ابی، محمدرضا حیاتی را ممنوع ‌الکار کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۷۷۹۷

علاقه به ابی، محمدرضا حیاتی را ممنوع ‌الکار کرد

‍‍‍‍‍‍

فرارو- من از ارادتمندان ابی هستم. این جمله را محمدرضا حیاتی گفت. در گفتگویی دو نفره. وقتی که مجری انتظار داشت تمام قد پشت محسن چاوشی را بگیرد و به همسر خواننده آن‌ور آبی بتازد. محمدرضا حیاتی اما صدای ابی را صدای سال‌ها خاطره خواند که هنوز هم بعد از پنجاه سال ترانه‌های قبل از انقلابش را گوش می‌دهد و لذت می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیاتی که گویا از علت درگیری دوخواننده بی‌خبر بود، گفت که صدای چاوشی و سبکش را هم دوست دارد. مخصوصا ترانه‌هایی که برای تیتراژ فیلم‌ها خوانده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ابراز علاقه حیاتی به ابی که خواننده لس‌آنجلسی است در عرف صدا و سیما نمی‌گنجید. از این رو پس از مصاحبه با محمدرضا حیاتی، مجری و گوینده خبر تلویزیون، تماس گرفتند که تا اطلاع ثانوی به سازمان نرود. 

محمدرضا حیاتی در مصاحبه‌ای به تازگی به ماجرای اظهار نظر درباره ابی و ممنوع‌الکاری‌اش اشاره کرده و گفته است: «از آن روز به بعد تلویزیون نرفته‌ام. تماس گرفتند گفتند فعلا نیایید.‌ من هم گفتم چشم. عرض کردم من که بازنشسته شدم و همان موقع هم قبل از دستور شما تقاضا کردم اگر امکان دارد دیگر نباشم.»

حیاتی خدا را شاهد قرار داده که ظاهر و باطنش همیشه همین بوده است و اگر می‌خواست از موقعیتش استفاده کند، به‌راحتی می‌توانست اما هیچ‌‌گاه از رئیس‌جمهور و وزیر و وکیل هیچ خواسته‌ای نداشته است.

محمدرضا حیاتی واکنش صداوسیما به ماجرای ابی را این طور توصیف کرده است که: «بالاخره ممکن است شخص آقای علی عسگری، مدیر خبر ، معاون سیاسی و دیگر دوستان از حرف من نارحت شده باشند ولی هر حرفی زدم فقط از روی صداقت و حرف دلم و مردم بوده است.»

یکی از دلایلی که گفته می‌شود صداوسیما نتوانسته از ابراز علاقه محمدرضا حیاتی به ابی چشم‌پوشی کند، چرایی جدال مهشید حامدی همسر ابی با محسن چاووشی بوده است. 

ماجرای جنجال محسن چاوشی و مهشید حامدی

مهشید حامدی همسر ابی در شب قدر پس از آنکه چاووشی شعری در وصف حضرت علی(ع) در صفحه شخصی‌اش نوشته بود به او حمله کرد و چاووشی را عرب‌پرست خواند و کامنتی توهین‌آمیز نوشت.

دعوای عجیب محسن چاوشی و مهشید حامدی

جنجال مهشید حامدی و محسن چاوشی در نهایت با دخالت ابی و انتشار کلیپ دلجویانه‌اش برای دو طرف خاتمه یافت ولی دامن محمدرضا حیاتی را گرفت. چرا که حیاتی صدای ابی را دوست دارد ولی از جزئیات ماجرا بی‌اطلاع بود.

کمی بعد از مصاحبه و و جنجال ارادت محمدرضا حیاتی به ابی. حیاتی فیلم دیگری منتشر کرد و اعلام کرد که از دلیل، محتوا و ریشه جدال لفظی بین همسر ابی و محسن چاوشی بی‌اطلاع بوده است. حیاتی سیره و روش و منش امیرالمؤمنین را راه و روش خود و مردم ایران خواند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

محمدرضا حیاتی تابستان سال ۹۴ بازنشسته شد و با دستور مسؤولان صداوسیما همچنان به کارش در بخش اخبار ادامه می‌داد و همچنان به کار در صداوسیما علاقه‌مند است. آن‌طور که خودش می‌گوید: «اگر صلاح دانستند در خدمت هستم اگر نه هم که هیچ وقت از رسانه طلبکار نبوده‌ام. وارد فضای دیگر می‌شوم.»

حیاتی گوینده پیشکسوت، این روزها قطع همکاری‌اش با صداوسیما را با بغضی در گلو پذیرفته و می‌داند که در نهایت باید روزی دل کند اما باید دید که آیا مدیران صداوسیما می‌خواهند از گفته‌های این مجری کهنه‌کار چشم‌پوشی کنند یا نه.

در این رابطه محمدرضا میرشاه ولد کارتونی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و به ماجرای ممنوع الکاری محمدرضا حیاتی و نظرش درباره ابی پرداخته و نوشته است: "آقای حیاتی یه عمر یواشکی گوش می‌دادی، خب این آخر کاری هم یواشکی ارادت می‌داشتی عزیز من".

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمدرضا حیاتی مهشید حامدی محسن چاوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمای حیاتی تلسکوپ جیمزوب حل شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از فیزیک او‌آرجی، تلسکوپ فضایی جیمز وب اواخر سال میلادی گذشته یک کهکشان باستانی عظیم را کشف کرد که زمانی شکل گرفته که کیهان تنها یک چهارم سن کنونی خود را داشت. با کمال تعجب، نظریه حلقه انیشتین با این کهکشان مرتبط است و روی آن پیاده می‌شود. دلیل آن این است که جیمزوب به عنوان یک عدسی عمل می‌کند و نور را از یک منبع دور خم می‌کند، که سپس به صورت یک حلقه ظاهر می‌شود؛ پدیده‌ای به نام عدسی گرانشی قوی که در نظریه نسبیت عام اینشتین پیش بینی شده است.

طبق نظریه نسبیت انیشتین نور در نزدیکی یک میدان گرانشی از مسیر خود که یک خط مستقیم است منحرف می‌شود.

طبق یافته‌های دانشمندان، کل جرم محصور در حلقه دارای دو جزء است که شامل اجزای ستاره‌ای و ماده تاریک می‌شود.

های-بو یو، استاد فیزیک و ستاره شناسی در دانشگاه کالیفرنیا، ریورساید که تیم او پژوهش‌های جدیدی در این باره منتشر کرده است، می‌گوید: اگر جرم ستاره را از جرم کل کم کنیم، جرم ماده تاریک درون حلقه را به دست می‌آوریم، اما با بررسی داده‌های به دست آمده توسط جیمزوب مشخص شد، مقدار جرم ماده تاریک بالاتر از حد انتظار به نظر می‌رسد که طبیعی نیست.

هاله ماده تاریک هاله‌ای از ماده نامرئی است که در کهکشانی مانند «JWST-ER۱g» نفوذ و آن را احاطه کرده است. اگرچه ماده تاریک هرگز در آزمایشگاه‌ها شناسایی نشده، اما فیزیکدانان مطمئن هستند که ماده تاریک که ۸۵ درصد از ماده جهان را تشکیل می‌دهد، وجود دارد.

دمائو کنگ، محقق دیگر این پژوهش و مسئول تحلیل یافته‌های به دست آمده می‌گوید: وقتی ماده معمولی، گاز و ستاره‌های بکر فرو می‌ریزد و به سوی هاله ماده تاریک متراکم می‌شود، ممکن است هاله را فشرده کند و منجر به چگالی بالا شود. مطالعات عددی ما نشان می‌دهد که این مکانیسم می‌تواند چگالی بالای ماده تاریک را توضیح دهد؛ بیشتر بودن جرم ماده تاریک به شکل‌گیری چگالی بالاتر منجر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان
  • ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
  • واکنش مجری زن به شایعه ممنوع الکار بودنش + فیلم
  • معمای حیاتی تلسکوپ جیمزوب حل شد
  • (ویدیو) واکنش ژیلا صادقی به ممنوع الکار بودنش!
  • (ویدئو) واکنش ژیلا صادقی به شایعه ممنوع الکار بودنش!
  • ورزشی‌های بیست و هفتم فروردین ماه در استان سمنان
  • واکنش ژیلا صادقی به شایعه ممنوع الکار بودنش! | ویدئو