Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیتیزن ها در کنار آبی ها برای جذب مهاجم آلمانی باشگاه لایپزیش وارد مذاکره شده بودند.

طرفداری- با توجه به اینکه کمتر از دو هفته تا منقضی شدن بند آزادسازی 50 میلیونی تیمو ورنر، باشگاه های دیگری هم برای جذب این مهاجم اقدام کرده بودند اما ورنر در نهایت چلسی را انتخاب کرده است.

به گزارش کریستین فالک، در حالی که انتقال تیمو ورنر به باشگاه چلسی قطعی شده است، گزارشاتی مبنی بر علاقه دیگر تیم ها منتشر شده است اما انتخاب اول این مهاجم آلمانی باشگاه چلسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچسترسیتی یکی از آن باشگاه هایی است که برای جذب ورنر با باشگاه چلسی وارد رقابت شده بود اما فرانک لمپارد این مهاجم آلمانی را متقاعد کرد که در صورت پیوستن به چلسی، نقش بسیار مهمی در این تیم خواهد داشت. به همین دلیل، ورنر به چلسی جواب مثبت داد و اکنون این بازیکن در آستانه پیوستن به چلسی قرار دارد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله: عملیات «وعده صادق» منطقه را وارد مرحله جدیدی کرد

یکی از مسئولان حزب‌الله با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» ایران مایه افتخار و شادی مردم فلسطین و همه آزادگان و مقاومت است تاکید کرد این عملیات معادلات جدیدی را تثبیت کرد و مرحله بعد از آن در منطقه مانند مرحله قبل از این عملیات نخواهد یود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در سخنانی درباره عملیات تلافی‌جویانه «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران ضد رژیم صهیونیستی در عمق فلسطین اشغالی اعلام کرد که پاسخ ایران به جنایت تروریستی رژیم اشغالگر علیه کنسولگری این کشور در دمشق، در تاریخ درگیری با دشمن صهیونیستی، بی‌سابقه و بسیار شجاعانه و قدرتمند بود.

شیخ قاووق افزود: این پاسخ ایران، رعب و وحشت را در تمام خانه‌های صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی از کریات شمونه تا ایلات ایجاد کرد و از سویی موجب دلگرمی و شادی قلب ملت فلسطین و همه آزادگان جهان شد و از سوی دیگر قلب کینه توزان و حسودان و سازشکاران را آکنده از تلخی کرد.

این مسئول حزب‌الله تصریح کرد: کاملا طبیعی است که طرف‌های ذلیل و حقیر از این شجاعت و افتخار جمهوری اسلامی ایران ناراحت شوند. تصویر موشک‌های ایران بر فراز کنست رژیم صهیونیستی، صحنه‌ای پر از افتخار و غرور و عزت برای مقاومت است.

وی در پایان تاکید کرد که با این پاسخ ایران به دشمن صهیونیستی، منطقه وارد مرحله‌ای جدید شد و همه معادلات قبلی را شکست و معادلات جدیدی را تثبیت کرد. مرحله بعد از عملیات وعده صادق در منطقه هرگز مانند قبل از آن نخواهد بود.

قدردانی احزاب ملی لبنان و فلسطین از عملیات «وعده صادق»نماینده مجلس لبنان: اقدام ایران سبب تغییر مواضع غرب شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • تله تل‌آویو برای واشنگتن/ آیا اسرائیل، آمریکا را وارد تنش با ایران می‌کند؟
  • حزب‌الله: عملیات «وعده صادق» منطقه را وارد مرحله جدیدی کرد
  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • چهره‌ای متفاوت از خونسرد آلمانی؛ خوشحالی کروس بعد از غلبه رئال مادرید بر منچسترسیتی / عکس
  • ورنر هرتسوگ صداپیشه انیمیشن بونگ جون‌هو می‌شود
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد