Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@13:55:26 GMT

خاطره نکونام از سرنگون کردن هافبک معروف بارسا/عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۷۸۹۸

 به گزارش ورزش سه؛ نکونام در عصر طلایی لالیگا تجربه بازی مقابل ستاره های بزرگی را به دست آورد. وقتی به او تصویری از بوسکتس را در کنار خودش نشان می دهیم، می گوید: «این بازی برگشت جام حذفی در نیوکمپ است. بازی رفت را یک بر صفر باخته بودیم و این مسابقه هم 3 بر یک شد. درباره کاپیتانی بگویم که برایم افتخار بزرگی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در آن دوران کاپیتان سوم تیم بودم و در آن مسابقه افتخار کاپیتانی را داشتم. در این صحنه هم روی بوسکتس خطا کردم که شاکی شد. ولی درباره او باید بگویم به نظرم جزو 3 هافبک دفاعی برتر دنیاست. هم قلدر است و هم بازیسازی اما خیلی خشن بازی می کند.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول یک چین ۲۰۲۴؛ پیروزی ورستپن و افتخار برای نوریس

از سال ۲۰۰۴، شانگهای چین به تقویم مسابقات فرمول یک جهان اضافه شد. این پیست با هزینه ساخت ۲۴۰ میلیون دلار، یکی از پرهزینه‌ترین پروژه‌های ورزشی دنیا است. مسیر ۵/۵ کیلومتری، ۵۶ دور برای جایزه بزرگ دارد و مجموعا ۳۰۵ کیلومتر در یک رقابت، فراهم می‌کند. لوئیز همیلتون با ۶ پیروزی در شانگهای، رکورددار موفقیت در فرمول یک چین است.

در تعیین خط، ورستپن توانست عملکرد خیره‌کننده داشته باشد و اول شود. سرجیو پرز هم‌تیمی او، خط دوم مسابقه را به دست آورد. فرناندو آلونسو، مرد تمام نشدنی فرمول یک، به مقام سوم در تعیین خط رسید. اتفاق عجیب در پیش‌نمایش شانگهای ۲۰۲۴، رتبه‌ی هجدهم برای لوئیس همیلتون، میان ۲۰ راننده بود.

در مسابقه‌ی اصلی، مکس ورستپن توانست با زمان یک ساعت و ۴۰ دقیقه و ۵۲/۵۵ ثانیه اول شود. لاندو نوریس با ۱۴ ثانیه اختلاف دوم شد؛ درحالی‌که سرجیو پرز از تیم ردبول، مقام سوم مسابقه را کسب کرد. چارلز لکلرک و سرجیو پرز، رانندگان فراری چهارم و پنجم شدند. در پایان مسابقه، لوئیس همیلتون خود را به مقام نهم رساند و آلونسو، هفتم شد.

در جدول رقابت‌های فرمول یک ۲۰۲۴ پس از ۵ مسابقه، رانندگان ردبول با ۱۱۰ و ۸۵ امتیاز، صدرنشین هستند. رانندگان فراری و مکلارن هم، جایگاه‌های سوم تا ششم را در اختیار دارند. رده‌های بعدی تا دهم به راننده‌های مرسدس و استون مارتین رسیده است. در جدول تیمی نیز، ردبول، فراری، مکلارن و مرسدس، پشت سر هم دیده می‌شوند.

رقابت ششم فرمول یک ۲۰۲۴، دو هفته بعد به میزبانی امریکا و شهر میامی برگزار خواهد شد. یک شنبه ۱۶ اردیبهشت، مسابقه اصلی انجام می‌شود.

منبع: پدال

tags # ورزش سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • فرمول یک چین ۲۰۲۴؛ پیروزی ورستپن و افتخار برای نوریس
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید
  • دغدغه جدید نکونام چه چیزی است؟
  • صلح در رختکن بارسا، گوندوغان شفاف سازی کرد!