Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@08:21:36 GMT

انباشته شدن مشکلات مردم نتیجه مدیریت ناصحیح است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۷۹۴۳

صراط:

نشست شورای اداری شهرستان اردکان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، نماینده مردم شهرستان در مجلس یازدهم، مسؤولین ارگان‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن شهید حنیف فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش فارس محمدرضا دشتی اردکانی در این نشست ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد و شهدای گران‌قدر، با تقدیر و تشکر از زحمات محمدرضا تابش نماینده سابق شهرستان اردکان در مجلس بر پیشرفت کشور و پیشبرد اهداف شهرستان تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردکان در مجلس یازدهم بابیان اینکه موضوع ویروس کرونا را در شهرستان به‌صورت روزانه رصد می‌کند از تلاش‌های کادر درمان و گروه‌های مردمی در جبهه مبارزه با این ویروس منحوس قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از مباحث مطرح‌شده در خصوص ادامه کار مسؤولین شهرستان و آیا اینکه قرار است در مسئولیت خود ادامه کار بدهند یا نه، گفت: اطمینان می‌دهم که نماینده قصد دخالت در امور اجرایی شهرستان را نخواهد داشت ولی قطعاً طبق وظیفه قانونی خود و حتماً کار نظارتی را انجام خواهم داد.

دشتی اردکانی اظهار داشت: ما با شعار کار و تلاش آمده‌ایم و با هرکسی که به قانون اساسی، ولایت‌فقیه و شخص مقام معظم رهبری اعتقاد داشته باشد از هر طیف و جناحی باشد کار می‌کنیم اما باید با برنامه شاهد تحول در ادارات شهرستان باشیم و اگر کسی قادر به اجرای این تحول، برنامه‌ریزی و تلاش نیست از قطار خدمت به مردم پیاده خواهد شد چراکه ما نوکر و مستخدم مردم هستیم و هیچ مزیتی بر آن‌ها نداریم و این نوکری مردم توفیقی است که نصیب ما شده است و من نوکری مردم اردکان را بزرگ‌ترین افتخار زندگی خود می‌دانم و هیچ تفاوتی هم بین شهرها و روستاها قائل نمی‌شوم.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی فقط از مشکلات شهرستان حرف زدند، گفت: چرا تا حالا این مشکلات انباشته‌شده است؟ همه این مشکلات به تحریم‌های آمریکا و عدم تخصیص بودجه برنمی‌گردد بلکه به مدیریت ما برمی‌گردد اعتقاد من این است که اگر از ادارات مختلف شکایت‌های مردمی دریافت شود قطعاً رئیس آن اداره کار خود را درست انجام نمی‌دهد.

نماینده اردکان در مجلس افزود: در چند ماه اخیر که از نزدیک با مردم در ارتباط بودیم و مشکلات آن‌ها را بررسی کردیم به این نتیجه رسیدیم که مردم ما از پارتی‌بازی و تبعیض بین شهروندان بیشترین رنج را می‌برند این در حالی است که مردم ما در نظام جمهوری اسلامی در همه صحنه‌ها حضور داشتند و نگذاشتند خدشه‌ای به این کشور وارد شود.

وی در پایان به برخی از موضوعات مطرح‌شده در خصوص تغییر در حوزه انتخابیه و محدوده اشاره و تصریح کرد: ذره‌ای از مصالح و خواسته‌های مردم شهرستان اردکان کوتاه نخواهم آمد و اگر بخواهند که حوزه انتخابیه اردکان را تغییر بدهند حتماً از سمت نمایندگی استعفا می‌دهم و همچنین مبارزه با فساد در دستور کاری بنده قرار دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نماینده مردم اردکان نشست شورای اداری ویروس کرونا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است

«علی‌اکبر علیزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: از آنجایی که مجلس شورای اسلامی در همه حوزه‌ها مجاز به قانون‌گذاری است و در جمهوری اسلامی ایران جایگاه بالایی دارد، مشارکت بالای مردم در انتخابات باعث تشکیل مجلسی قوی می‌شود.

وی افزود: نباید اینگونه تصور شود که مشارکت مردم در دور دوم انتخابات اهمیتی ندارد؛ مشارکت پُرشور مردم در حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده است، بسیار اهمیت دارد. نماینده‌ای که با پشتوانه رأی بالا راهی مجلس شود، قطعاً مؤثرتر از نماینده‌ای خواهد بود که پشتوانه رأی بالایی نداشته است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مشارکت در انتخابات بالا باشد، مجلسی قوی به وجود می‌آید و اگر مجلس قوی و با پشتوانه رأی بالا باشد، دولت‌ها چاره‌ای ندارند جز اینکه در ریلی که مجلس می‌گذارد، حرکت کنند.

علیزاده تصریح کرد: همچنین زمانی که مجلس قوی باشد، قدرت نظارت بالایی خواهد داشت و می‌تواند تخطی از اجرای قوانین را به خوبی شناسایی کرده و به دستگاه‌ها و مسؤولان اجرایی کشور گوشزد کند که در ریل قانون حرکت کنند.

منتخب مردم دامغان در مجلس دوازدهم ادامه داد: هنوز ۴۵ نماینده مجلس دوازدهم مشخص نشده است و از آنجایی که این افراد قطعاً تأثیر زیادی بر مجلس آینده خواهند داشت، بر این اساس نباید کسی تصور کند که دور دوم انتخابات مجلس فاقد اهمیت است.

وی اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مؤثر است چراکه آیت الله مدرس هم یک نماینده بود و بر این اساس حتی یک نماینده روی مجلس تأثیر دارد و نباید دور دوم انتخابات مجلس کم اهمیت جلوه داده شود؛ برای مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز باید رسانه‌ها به ویژه صداوسیما امکان تبلیغات برابر را برای داوطلبان دور دوم انتخابات فراهم کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اهمیت دور دوم انتخابات به خوبی برای مردم تبیین شود تا مردم در حوزه‌های انتخابیه‌ای که انتخابات به دور دوم کشیده شده است، حضور پُر شوری پای صندوق‌های رأی داشته باشند. تبیین و آگاهی‌بخشی به مردم، مهم‌ترین کاری است که باید مورد توجه باشد.

علیزاده اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران حضور و مشارکت مردم در عرصه‌هایی مانند انتخابات اهمیت زیادی دارد و امیدواریم مردم مشارکت بالایی در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6084386 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است