Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جایگزین مشخصی برای بیرو نداریم ولی در فرصت مناسب تصمیم‌گیری لازم را انجام خواهیم داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: از سوم خرداد ماه تمرینات‌مان را شروع کردیم البته در ابتدا تمرینات را با یک تست شروع کردیم تا میزان آمادگی بازیکنان را بسنجیم و سپس براساس آن برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه تست‌های ما نشان داد تیم خوب و هماهنگی داریم و بازیکنان واقعا حرفه‌ای رفتار کردند و در این 80 روز تعطیلات، آمادگی خود را حفظ کردند.

او در مورد دیدارهای تدارکاتی پریسپولیس گفت: روزهای ابتدایی که مجوز برگزاری بازی‌های تدارکاتی نداشتیم اما خوشبختانه این مشکل هم حل شد و جمعه گذشته با سایپا دیدار داشتیم که بازی خوبی شد و بازیکنان نشان دادند آمادگی لازم را دارند. در حال حاضر هم برای 21 خرداد با گل‌گهر بازی خواهیم داشت و سپس با تیم خوشه طلایی که به امید خدا بتوانیم به هماهنگی لازم برای حضور در رقابت‌های لیگ برسیم.

مطهری در مورد آخرین وضعیت انصاری و بازیکنان خارجی تیم توضیح داد: انصاری در تمرینات از ناحیه زانو آسیب دید که واقعا همه را نگران کرد. البته قرار است به زودی جواب MRI او را دریافت کنیم که قطعا نتیجه آن برای ما مهم است چون ممکن است برای مدتی انصاری را در اختیار نداشته باشیم. (برنا: این مصاحبه قبل از قطعی شدن پارگی رباط انصاری انجام شد.) در خصوص بازیکن‌های خارجی هم که فعلا رادو به ایران آمده و منتظر پرداخت دستمزدش است تا به تیم اضافه شود. متاسفانه این روزها می‌بینم که اخبار کذب مانند جدایی او و ... را برخی رسانه‌ها منتشر می‌کنند. بشار رسن هم به دلایل مشکلات مالی حاضر به حضور در ایران نیست که هنوز هم مشکلش برطرف نشده  و زمان اضافه شدنش هم به تیم مشخص نیست. اوساگونا هم به دلیل محدودیت‌های پروازی که وجود دارد فعلا نمی‌تواند به تیم ملحق شود.

مربی پرسپولیس با اشاره به حضور بیرانوند در بلژیک بیان کرد: بیرانوند گلر خوبی است و همیشه هم در کنار پرسپولیس به بهترین شکل بازی کرده اما طبق قراردادی که دارد برای انجام معاینات پزشکی باید به بلژیک برود اما حدود 72 ساعت بعد دوباره به جمع ما اضافه خواهد شد. هنوز جایگزین مشخصی برای بیرو نداریم و بیشتر تمرکزمان روی بازی‌های لیگ است اما قطعا در یک فرصت مناسب در این زمینه هم تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال حمید مطهری بشار رسن رادوشوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!

سروش رفیعی با شروع تمرینات پرسپولیس، یک استوری جدید را منتشر کرد.

طرفداری | سروش رفیعی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس است که شانس این را داشته که در سه مقطع مختلف در پرسپولیس بازی کند و هر بار هم شماره هفت را بپوشد.

سروش حالا دو روز بعد از جشن تولد ۳۴ سالگی خود به تمرینات بازگشت تا در سال جدید نیز برای موفقیت پرسپولیس تلاش کند. او همه جام‌های داخلی را با پرسپولیس کسب کرده و دو بار نیز تجربه گرفتن سه‌گانه را با این تیم داشته اما بدون شک اشتیاق او برای کسب افتخار با پرسپولیس سیری ناپذیر است.

او حالا در ۳۴ سالگی نیز آمادگی خوبی دارد و جزو بازیکنان مهم اوسمار ویه‌را محسوب می‌شود. سروش در اولین تمرین سرخ‌ها در سال ۱۴۰۳ با گذاشتن احترام نظامی کنار عبدالکریم حسن و فرشاد فرجی تصویر جالبی را خلق کرد.

استوری سروش رفیعی

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • غیبت ستاره ناراضی پرسپولیس در اولین جلسه تمرینی سال جدید
  • فیلم‌ های سینمایی نوروز ۱۴۰۳ + جدول فیلم‌ های امروز، سه شنبه ۷ فروردین
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • مرخصی وینگر پرسپولیس در اولین تمرین سرخ‌ها
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران
  • گزارش اولین تمرین امسال پرسپولیس