Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: نماینده باید مطالبه‌گر مطالبات مردم باشد نه اینکه دلال و دزد اعتماد مردم باشد که باید از مردم درباره موفقیت مجلس دهم نظرخواهی کرد. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۳ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام محمد سبزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساوه، با اشاره به اولویت مجلس و شرایط پساکرونا اظهار داشت: اولویت اول مجلس یازدهم همانطور که مقام معظم رهبری ترسیم فرمودند مشکلات معشیتی وفرهنگ است، امروز متاسفانه گرانی افسارگسیخته شده و قشر ضعیف به خصوص جامعه کارگری و بازنشستگانی که در طول 40 سال انقلاب، حامی انقلاب و درمیدان دفاع از نظام اسلامی بودند امروز نیز در جنگ اقتصادی نقش آفرینی می کنند ولی زندگیشان با حداقل دستمزد پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کرونا آسیب‌های سنگینی به دنیا وارد کرد، اینکه بگوییم خسارت های جبران ناپذیر یک واژه غلط است چرا که اگر برنامه‌ریزی وآسیب شناسی شود قطعا راه حلی برای جبران وجود خواهد داشت، بنابراین می‌طلبدبرای مشاغل آسیب دیده که خسارت های سنگینی متحمل شدند تدابیری اندیشیده شود و نباید مسئله را رها کنیم، چراکه غفلت ما قضیه نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب را به دنبال دارد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه درمجلس تصریح کرد: مجلس یازدهم باید در حوزه قانون‌گذاری و نظارت با نگاه منطقی و دانش‌محور کشور را به سمت اقتصاد دانش‌بنیان که یکی از مولفه‌های جهش تولید است، سوق دهد.

سبزی بیان کرد: همچنین در سال جهش تولید درحوزه اقتصاد، رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال و بستر مناسب برای سرمایه‌ گذاری از جمله مسائلی است که مجلس به آنها پرداخته وبرای آن برنامه ریزی می‌کند، البته برخی از قوانین در این حوزه‌ها نیازمند اصلاح است و مجلس شورای اسلامی باید برای رفع موانع تولید بخشی از قوانین دست و پاگیر را کنار زند، مجلس یازدهم باید بکوشد تا بستر مناسبی برای تولید در کشور فراهم کرده و به معنای واقعی از تولید داخل حمایت کند.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم باید نظارت گسترده‌ای در راستای مطالبه‌گری واقعی به منظور اجرای درست قوانین را داشته باشد، ما قوانین مصوب زیادی داریم که به درستی اجرا نمی‌شود که ان‌شاءالله در بخش قانون‌گذاری و نظارت با یک نگاه منطقی و دانش‌محور بتوانیم در راستای ایجاد اقتصاد دانش‌بنیان گام برداریم، بنابراین مجلس باید امید واقعی را در راستای نشان‌ دادن کارآمدی نظام دینی چه در بخش معیشت و چه در حوزه فرهنگ به جامعه تزریق کند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس در خصوص ویژگی یک مجلس کارآمد گفت: مجلس کارآمد باید بدون حاشیه و به دور از منافع شخصی در جهت تعالی نظام و مطالبات مردم تلاش کند، مجلس با این ویژگی می‌تواند تحولات عظیمی در حوزه سیاسی،اقتصادی وفرهنگی ایجاد کند.

وی افزود: اگرمجلس قوی، فعال و کارآمد باشد می‌تواند با شناخت مسائل جامعه و اولویت بندی، قوانینی را مصوب کند که ناظر بر همان مسائل باشد، بنابراین مجلس باید به گونه ای بر اجرای قوانین نظارت کند تا انحراف و سوء استفاده و بروز تخلفی امکان پذیر نباشد.

منتخب مردم اراک در مجلس یازدهم: مجلس یازدهم پیگیر مطالبات معیشتی مردم خواهد بودنماینده مردم خمین در مجلس یازدهم: مجلس در دوره جدید پیگیر مطالبات اصلی مردم خواهد بود

نماینده مردم ساوه و زرندیه درمجلس در خصوص نقاط ضعف و قوت مجلس دهم گفت: این سوال  را باید از مردم بپرسید، یک نماینده باید مطالبه‌گر مطالبات مردم باشد نه اینکه دلال و دزد اعتماد مردم باشد که باید از مردم درباره موفقیت مجلس دهم نظرخواهی کرد.

وی افزود: در ارتباط با مشکلات حوزه انتخابیه، مسئله انتقال آب از سدکوچری به ساوه، پیگیری برای تامین اعتبار بیمارستان جایگزین مدرس و حل مشکل راه‌های ارتباطی شهرستان ساوه و زرندیه از جمله مشکلات اصلی این شهرستان‌ها است که امیدواریم بتوانیم رفاه مردم ولایی شهرستان ساوه و زرندیه را تامین کنیم.

انتهای پیام/716/ ع

R7980/P4001/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس نماینده مردم ساوه و زرندیه مطالبات مردم مجلس یازدهم مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین امروز در نشست با انجمن کارفرمایی صنایع کانی غیر فلزی استان قزوین اظهار داشت: حوزه کانی یکی از بخش‌های پر رغبت و مزیت دار برای استان است و باید در اولویت حمایت بخش‌های حاکمیتی قرار گیرد.

وی افزود: در راستای به حداقل رساندن مشکلات این واحد‌ها از مدیران این شرکت‌ها انتظار می‌رود مشکلات خود را مطرح کنند و نگذارند این مشکلات مزمن شود.

اعلایی گفت: رفع ناترازی انرژی به ویژه برق یکی از مشکلات و مطالبات جدی تولیدکنندگان است که قرار شد در جلسه‌ای به ریاست معاون اقتصادی استاندار با انجمن‌های صنعتی و تولیدی این موضوع مورد تدبیر قرار گیرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: سرمایه گذاری در تولید برق هم یکی از موضوعات راهگشا در این حوزه است و شرکت‌ها در این زمینه هم می‌توانند ورود کنند و از ظرفیت‌هایی مثل مزایای شهرک انرژی خورشیدی بهره‌مند شوند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در تولید اظهار داشت: یکی از شقوق مشارکت مردم در تولید، بهینه سازی مصرف انرژی از سوی مردم و به طبع آن قطع نشدن برق واحد‌های تولیدی و افزایش تولید است که بسیار موثر است و امیدواریم مردم استان در این زمینه نهایت همکاری را به خصوص در ایام پیک مصرف برق داشته باشند.

دیگر خبرها

  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود