Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت ورزش دخالت خود را تکذیب می کند.

طرفداری- در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/3/18؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

بایرلورکوزن 2-4 بایرن مونیخ؛ کام بک طوفانی بایرن مونیخ در روز درخشش گورتسکا

تیم های بایرلورکوزن و بایرن مونیخ در چارچوب رقابت های بوندس لیگا برابر یکدیگر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که این بازی با برتری 4 بر 2 باواریایی ها همراه بود. آلاریو (9) و ویرتز (89) برای بایرلورکوزن و کومان (27) و گورتسکا (42) و گنابری (45) و لواندوفسکی (66) برای بایرن مونیخ گلزنی کردند.

در دیگر بازی های شب گذشته بوندس لیگا، ماینتس 2 بر 0 فرانکفورت را شکست داد، هوفن فایم و دوسلدورف با نتیجه 2-2 مساوی کردند، پادربورن و لایپزیش به تساوی 1-1 رسیدند و دورتموند 1 بر 0 هرتابرلین را شکست داد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 6 ژوئن 2020

با وجود توافق کامل چلسی و تیمو ورنر، اولیور مینتسلاف، مدیر لایپزیش توافق برای فروش ورنر به چلسی را رد کرد. با این حال انتظار می رود این یک تکذیب فرمالیته باشد زیرا چلسی با ورنر به توافق کامل رسیده و فقط پرداخت بند فسخ 60 میلیون یورویی باقی مانده است.

در صورت جدایی جیدون سانچو از دورتموند، این باشگاه برای جذب فران تورس، وینگر 21 ساله والنسیا وارد عمل می شود. (اسکای اسپورتس)

با وجود علاقه بایرن مونیخ به کای هاورتس، این باشگاه هنوز با بایرلورکوزن بر سر این انتقال توافق نکرده است. (کریستین فالک از بیلد)

قرارداد اشرف حکیمی تا سال 2025 با رئال مادرید تمدید می شود. (نیکولو اسکیرا از گاتزتا دلو اسپورت)

با وجود گزارش لا استامپا مبنی بر نزدیک شدن یوونتوس به جذب ماراش کومبولا، مدافع 20 ساله هلاس ورونا، اینتر همچنان شانس اصلی جذب این مدافع بااستعداد آلبانیایی است. (فابریتزیو رومانو از اسکای ایتالیا)

بارسلونا فرایند تمدید قرارداد لیونل مسی را آغاز می کند. مسی تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد. (موندو دپورتیوو، اسپورت)

شایعاتی مبنی بر معاوضه احتمالی کریستین رومرو و جنگیز اوندر میان رم و یوونتوس مطرح شده است. (کوریره دلو اسپورت، توتو اسپورت) 

ماریو بالوتلی، مهاجم پرحاشیه ایتالیایی از باشگاه برشا اخراج شده است. طی روزهای آینده، قرارداد این مهاجم 29 ساله با برشا فسخ می شود. (گاتزتا دلو اسپورت)

پنجره نقل و انتقالات لیگ فرانسه از 19 خرداد باز می شود. (سازمان لیگ فرانسه)

پدرو رودریگز در تابستان از چلسی جدا خواهد شد. این وینگر باتجربه اسپانیایی در آستانه انتقال به رم قرار دارد (نزار کینشلا از گل انگلیس)

چلسی می خواهد قرارداد آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی خود را تمدید کند. (نیکولو اسکیرا از گاتزتا دلو اسپورت)

محرومیت فولاد خوزستان با پول حل می شود

هر چند از صبح دیروز خبر محرومیت فولادی ها در برخی رسانه ها اعلام شده است باید گفت محرومیتی که فعلا گریبان این تیم را گرفته است در صورت رسیدگی سریع مسئولان این تیم می تواند هواداران را از نگرانی نجات دهد.

همان طور که سعید آذری، مدیرعامل فولادی ها روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود آورده بود که احتمال محرومیت موقت این تیم وجود دارد این اتفاق در نهایت افتاد. آذری نوشته بود:

در صورتی که فیفا دفاعیات ما را نپذیرد تا یکی دو روز آینده باید منتظر ارسال رای موقت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشیم. البته این رای و بسته بودن موقت پنجره نقل و انتقالات با پرداخت مبالغ مندرج در رای منتفی خواهد شد.

 

در هر صورت مدیران فولاد خوزستان برای رهایی از این محرومیت موقت باید در مدت زمان مورد نظر که احتمالا 45 روز خواهد بود مبلغ بدهی به سیلوا سوارس به علاوه جریمه دیرکرد را پرداخت کنند تا آنها بتوانند از محرومیت سه پنجره ای رهایی پیدا کنند.

 نقش مسعود سلطانی فر در مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند

پس از آن که مهدی تاج در گفت و گوی افشاگرانه اش بسیار زیرکانه توپ را به زمین وزارت ورزش و جوانان انداخت و در پاسخ به این سوال که ویلموتس را چه کسی به شما معرفی کرده، غیر مستقیم از وزیر ورزش نام برد، وزارت ورزش و جوانان مدعی شد هیچ نقشی در این پروسه نداشته و فقط نامه پیشنهادی مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند را برای بررسی به فدراسیون داده است اما درست از همان لحظه ای که تاج گفت:

این که می گویند وزیر ورزش ویلموتس را معرفی کرده درست نیست، وزیر ورزش نامه ای به ما داد که از طرف مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند بود. این مرکز جولین لوپتگی، هروه رنار و مارک ویلموتس را به وزارت ورزش پیشنهاد داده بود و وزیر هم نامه را برای فدراسیون فرستاد و درخواست بررسی داد.

فعالان توییتری در این شبکه اجتماعی پرده از یک راز قدیمی برداشتند؛ سلطانی فر سال 1395 که رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی بود، مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند را در لاهه افتتاح می کند. سلطانی فر، مازیار تشکری تیمجانی را هم به عنوان مدیر عامل این مرکز معرفی می کند. این شخص در اولین مصاحبه اش گفته بود دفتر مرکز فرهنگی تجاری ایران و هلند با حمایت های همه جانبه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاسیس شد. چه کسی است که نداند آن زمان رئیس این سازمان، مسعود سلطانی فر بود.

به نظر می رسد وزارت ورزش و جوانان باید قبل از آن که این ماجرا به یک جنجال تازه در فضای رسانه ای تبدیل شود، درباره چگونگی ورود مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند در ماجرای مارک ویلموتس و ارتباط این مرکز با وزیر ورزش روشنگری کند.

وزارت ورزش و جوانان: در انتخاب مارک ویلموتس نقشی نداشتیم

مهدی تاج 16 خرداد 99 در یک گفتگوی تلویزیونی درباره گزینه های سر مربیگری تیم ملی ایران پس از جدایی کارلوس کی روش و انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی ایران صحبت هایی را انجام داد. این گفته های مهدی تاج، واکنش روابط عمومی وزارت ورزش را در پی داشت.

در اطلاعیه روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان آمده است:

با توجه به برخی مطالب مطروحه در مصاحبه آقای مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال، روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان لازم می داند توضیح دهد که وزیر ورزش و جوانان آقای ویلموتس یا هر مربی دیگری را به فدراسیون فوتبال معرفی نکرده است بلکه همانطور که آقای تاج در مصاحبه با بخش خبری ۲۰/۳۰ جمعه شب گفتند وزیر ورزش و جوانان صرفا نامه انجمن فرهنگی ایران و هلند که در آن سه مربی خارجی با سابقه در تیمهای ملی و باشگاهی کشور های مختلف معرفی شده بودند را جهت بررسی به فدراسیون فوتبال ارجاع داده و این یک رویه معمول است که برخی افراد، نهادها و یا سازمان ها در مورد فدراسیون ها پیشنهاد یا درخواستی دارند که برای وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده و وزارت ورزش و جوانان این نامه ها را به فدراسیون های مختلف جهت بررسی ارجاع می دهد.
ضمن اینکه هر کسی کمترین آشنایی با نامه نگاری و ادبیات اداری داشته باشد می داند عبارت بررسی به معنای دستور اقدام نبوده بلکه برای بررسی جوانب امر و اتخاذ تصمیم توسط آن فدراسیون است و طبعا انتخاب و عقد قرارداد با افراد و مربیان تیم های ملی از اختیارات و مسئولیت های کامل فدراسیون ها است و وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی در انتخاب مربیان نداشته و ندارد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند وزارت ورزش و جوانان نقل و انتقالات مارک ویلموتس بایرن مونیخ دلو اسپورت وزیر ورزش سلطانی فر مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی وزارت ورزش برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کیومرث هاشمی در نشست با اعضای هیات رییسه و رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ این رشته ورزشی اظهار داشت: یکی از سیاست‌های اصلی حمایت از فوتبال است. ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که بدون شک یکی از این ظرفیت‌ها ورزش است و ظرفیت بزرگ فوتبال نیز در این میان غیرقابل کتمان است.   وی با اشاره به ابعاد ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی این رشته ورزشی در دنیا اظهار کرد: مجموعه فدراسیون و باشگاه‌ها اقدامات فرهنگی خوبی انجام می‌دهند و اقدامات فرهنگی باید با قدرت بیشتری در میادین ورزشی انجام گیرد. اگر خدشه‌ای به ارزش‌ها وارد شود تمام زحمات به هدر خواهد رفت.   هاشمی با اشاره به الزام قانونی برای رعایت فیرپلی مالی در ورزش کشور گفت: موضوع فیرپلی مالی ظرفیت بسیار خوبی است که باعث می‌شود عدالت در فوتبال ما جاری شود. این اختیار را به فدراسیون فوتبال داده‌ایم که آیین‌نامه فیرپلی مالی را بنویسد که قابلیت اجرا داشته باشد.   وزیر ورزش با اشاره به موفقیت فوتبال ساحلی در مسابقات جام جهانی اظهار کرد: الان فوتبال ساحلی ایران در رده سوم دنیا است و این یک ظرفیت بسیار خوبی برای کشور ما محسوب می‌شود. همانطور که فوتسال نیز در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد‌ و باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که در تیم ملی فوتبال بزرگسالان و امید نیز بهترین اتفاقات را رقم بزنیم. در فوتبال الکترونیک نیز ظرفیت بسیار خوب و گیمرهای توانایی در ایران حضور دارند. باید به سمتی برویم که تیم‌های ما از برگزاری فوتبال الکترونیک نیز استقبال کنند و از این ظرفیت درآمدزایی داشته باشیم.   وزیر ورزش همچنین با اشاره به اختصاص ١٢٠٠ میلیارد تومان توسط دولت برای بازسازی ورزشگاه آزادی اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان این آمادگی را دارد که مدیریت ورزشگاه آزادی را به خود فدراسیون فوتبال بدهد که در خدمت فوتبال کشور باشد.   مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز پیش از صحبت‌های وزیر ورزش ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فوتبال ایران اظهار کرد: از زمانی که وزیر ورزش و جوانان برای فوتبال گذاشتند تشکر می‌کنم و ایشان به این موضوع اشراف دارند که فوتبال حائز اهمیت است و زمانی که ایشان صرف حل موضوعات فوتبال می‌کند موید همین دقت نظر است.   در ادامه تاج ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص برنامه‌های فدراسیون در حوزه‌های مختلف با تاکید براینکه ورزش به خودی خود یک مقوله فرهنگی است بیان کرد: این رشته به دلیل جمعیت بالای علاقمند بسیار اثرگذار است و باید با حساسیت بسیار برایش برنامه‌ریزی شود.   رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر پیگیری و برنامه ریزی  جدی و دقیق در مسائل فرهنگی توسط مسولان، سیاست گذاران و برنامه‌ریزان فدراسیون فوتبال توضیح داد: هرهفته در کنار مسابقات فوتبال اقدامات فرهنگی به تناسب با رویدادهای مذهبی و فرهنگی تدوین و اجرا می شود که خوشبختانه نتایج بسیار خوبی را درپی داشته است.   اعضای هیأت رییسه فدراسیون فوتبال نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در مدت حضور خود در فدراسیون فوتبال ارائه کردند. 

 

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال ما می‌شود
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • آمادگی وزارت ورزش برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • وزیر ورزش: حمایت از فوتبال یک اصل اساسی است
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟
  • وزیر ورزش: به فدراسیون فوتبال اختیار داده‌ایم که آیین‌نامه فیرپلی مالی را بنویسد/وزارت ورزش آمادگی دارد مدیریت استادیوم آزادی را به فدراسیون بدهد
  • انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی