Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:19:03 GMT

از برگزاری جُنگ و کنسرت تا آزمون‌ دانشگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۸۲۲۳

از برگزاری جُنگ و کنسرت تا آزمون‌ دانشگاه‌ها

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش ابتدای تیرماه را زمان آغاز جنگ‌ها و کنسرت‌ها اعلام کرده و گفته: با تعیین ظرفیت از سوی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و مرکز توسعه سلامت، بر اساس ابلاغ پروتکل های بهداشتی به مدیران جنگ‌ها و کنسرت‌ها همراه با نظارت‌های دقیق، این مجموعه‌ها از ابتدای تیرماه سال جاری آماده پذیرایی از ساکنان جزیره کیش و گردشگران هستند

همین دیروز بود که رئیس جمهور گفت: سینماها و کنسرت‌ها به شرط حضور ۵۰ درصد ظرفیت سالن‌ها و رعایت کامل پروتکل‌ها می‌توانند از ابتدای تیر ماه فعالیت خود را آغاز کنند

همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تورهای مسافرتی داخلی هم از ۲۴ خرداد می‌توانند فعالیت خود را شروع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حساب می‌توان تصور کرد که مراکز گردشگری و توریستی همچون جزیره کیش،‌ روزهای پررونق‌تری را پیش‌رو خواهند داشت.

برگزاری جنگ‌های شبانه و شاد و کنسرت‌های موسیقی همواره یکی از برنامه‌های ثابت جزیره برای جذب بیشتر گردشگران بوده است که حالا چندماهی است پس از شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده است.

البته تصمیم‌های جدید شورای سلامت کیش فقط محدود به کنسرت‌ها و جنگ‌ها نماند. به گفته رضانیا دانشگاه‌های مستقر در سطح جزیره می‌بایست تمام امتحان‌های خود را به صورت آنلاین برگزار کنند و فقط آزمون‌هایی که نیاز به برگزاری عملی دارند،‌ به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

شورای سلامت کیش در خصوص ورزش نیز تصمیم‌های تازه‌ای گرفته است. بر این اساس مدیران باشگاه‌های بیلیارد، پارک‌های کودک، گیم‌نت‌ها و سالن‌های ماساژ با مراجعه به مرکز توسعه سلامت کیش و دریافت پروتکل‌های بهداشتی و اخذ تعهدنامه نیز می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

با توجه به تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی مهدهای کودک،‌ سخنگوی شورای سلامت کیش از نحوه بازگشایی مهدهای کودک در جزیره سخن گفت: مدیران مهدهای کودک با مراجعه به سازمان بهزیستی و ارائه معرفی نامه به مرکز توسعه سلامت و طی بازدید از محل مهدکودک‌ها و با اخذ تعهدنامه مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی، این مجموعه‌ها در سطح می‌توانند از ابتدای تیر ماه به ساکنان جزیره خدمات ارائه دهند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کیش کنسرت موسیقی مهدکودک پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کیش کنسرت موسیقی مهدکودک ویروس کرونا کیش کنسرت موسیقی مهدکودک پروتکل های بهداشتی مرکز توسعه سلامت کنسرت ها پروتکل ها سلامت کیش جنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم

رضا ذاکری رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات والیبال دو نفره ساحلی تور آزاد بانوان از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد قشم در زمین ورزشی سایت پارک زیتون  برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵ تیم از سراسر کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس