Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@08:36:53 GMT

اولین تصادف در آزادراه تهران - شمال

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۸۲۹۵

اولین تصادف در آزادراه تهران - شمال

مهار مارهای سمی در اهواز، کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه نمرود فیروزکوه، دستگیری پنج شکارچی غیرمجاز کبک در ماهنشان، دستگیری قاتل فراری در سراوان و نجات جان کوهنورد ۴۵ ساله از یخچال‌های ازنا، عناوین مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در این بسته خبری مطالعه می‌کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ نوراله خادم گفت: پس از ۴ ماه تردد در آزادراه تهران - شمال از ۶ اسفند ۹۸ تاکنون، راننده یک دستگاه سواری تویوتا به علت عدم رعایت سرعت مطمئنه در داخل تونل شماره ۱۳ و مسیر شمال - جنوب با جداره کناری تونل برخورد و به پهلو واژگون و یک نفر سرنشین آن مجروح گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: بزودی دوربین‌های ثبت تخلف سرعت غیر مجاز در این آزادراه در داخل و بیرون تونل‌ها فعال خواهد شد.

رئیس پلیس راه پایتخت اظهار کرد: به برخی رانندگان که به مقررات بی توجه هستند توصیه کرد ایمنی و زیبایی این آزادراه را که برای تردد ایمن مردم عزیز فراهم شده با تخلف تحت شعاع قرار ندهند.

مهار مارهای سمی در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از زنده‌گیری سه حلقه مار در سه منطقه مسکونی اهواز خبر داد.

ابراهیم قنبری اظهار کرد: طی تماس تلفنی شهروندان با ستاد فرماندهی ۱۲۵ ورود مار به منازل مسکونی در کوی مدنیان، شهرک شهید میثمی و روستای ام الطمیر اطلاع داده شد.

وی گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی مارها را به دام انداختند و در طبیعت رها نمودند تا به وحشت ساکنین مسکونی خاتمه دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و زیاد شدن تعداد این گونه جانوران در سطح زمین، به شهروندان توصیه می‌شود موارد ایمنی را رعایت کرده و در صورت دیدن این گونه موارد ضمن حفظ خونسردی، با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تماس بگیرند.

کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه نمرود فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه از پیدا شدن جسد جوان غرق شده در رودخانه نمرود خبر داد.

فرماندار فیروزکوه اعلام کرد: جسد پسر جوان ۲۳ ساله که ساعت ۱۷ عصر گذشته در رودخانه نمرود ناپدید شد، نهایتاً با تلاش غواصان حوالی ساعت ۸ صبح امروز پیدا شد.

مهدی یوسفی جمارانی اظهار داشت: غریق مذکور (پوریا ایزد پناه) از اهالی شهرستان فیروزکوه بود که در حین شنا کردن در رودخانه نمرود غرق می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از اعلام گزارش مردمی بلافاصله اقدامات اولیه برای نجات این فرد توسط عوامل امدادی مستقر در منطقه آغاز شده بود که متأسفانه با تاریک شدن هوا امکان جستجوی بیشتر میسر نبوده و به امروز موکول شد.

دستگیری پنج شکارچی غیرمجاز کبک در ماهنشان

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان گفت: پنج شکارچی متخلف در اراضی آزاد شهرستان ماهنشان در حین شکار کبک توسط محیط‌بانان دستگیر شدند.

اسماعیل قلی‌زاده در رابطه با دستگیری شکارچیان غیرمجاز در شهرستان ماهنشان، اظهار کرد: شکارچیان غیرمجاز پیش از ظهر روز گذشته (۱۶ خرداد) در اراضی آزاد شهرستان ماهنشان در حین شکار کبک توسط محیط‌بانان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه شکارچیان متخلف یک گروه پنج‌نفره بودند که قبل از مطلع شدن محیط‌بانان شهرستان ماهنشان اقدام به شکار تعدادی کبک کرده بودند، افزود: از این شکارچیان غیربومی، پنج قبضه سلاح شکاری ته پر مجاز، ۹۲ تیر فشنگ ساچمه، ۲ عدد فلش با آواز کبک، یک قبضه سلاح شکاری بادی دوربین‌دار، یک دستگاه دوربین چشمی، سه قبضه چاقو، یک عدد ضبط و پخش صدا و لاشه ۱۷ قطعه کبک به دست آمد.

این مسئول با اشاره به اینکه شکارچیان غیرمجاز کبک غیربومی بودند و با یک دستگاه خودرو کمک‌دار به منطقه اراضی آزاد شهرستان ماهنشان رفته بودند، تصریح کرد: برای شکار هر قطعه پرنده کبک مبلغ سه میلیون ریال جریمه تعیین شده است که متخلفان باید آن را به حساب سازمان محیط‌زیست استان برای ضرر و زیانی که به طبیعت رسانده‌اند واریز کنند.

دستگیری قاتل فراری در سراوان

با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان قاتل فراری ۲۲ ماه فرار به دام افتاد.

سرهنگ "داریوش سرگلزائی" فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: مردادماه سال ۹۷ جوانی ۲۷ ساله توسط فردی ناشناس با ضربات متعدد چاقو در یکی از مناطق شهرستان سراوان به قتل رسید.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه قتل هویت قاتل را که پس از وقوع قتل از صحنه جنایت گریخته بود شناسایی کردند.

سرهنگ سرگلزائی تصریح کرد: با توجه به متواری شدن قاتل به کشور پاکستان تحقیقات به کندی پیش می‌رفت تا اینکه اطلاعاتی، از بازگشت قاتل به کشور به دست آمد.

این مقام انتظامی افزود: مأموران دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات محل اختفای قاتل را در یکی از محله‌های شهر سراوان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان عنوان کرد: متهم به قتل در بازجویی‌های به عمل آمده به قتل به خاطر اختلاف حساب بر سر معامله یک دستگاه موتورسیکلت اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

نجات جان کوهنورد ۴۵ ساله از یخچال‌های ازنا

یک کوهنورد ۴۵ ساله بعد از صعود به قله سن بران استان لرستان در مسیر برگشت دچار حادثه شد.

مدیرعامل هلال احمر لرستان گفت: یک کوهنورد ۴۵ ساله بعد از صعود به قله سن بران در مسیر برگشت از یخچال زیر چال کبود به سمت پناهگاه گل گل، سُر خورده و دچار حادثه شد.

این کوهنورد از ناحیه کتف دچار در رفتگی شده و به علت درد شدید قادر به ادامه مسیر نبود که بلافاصله دو تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر ازنا (یک تیم موتوری و یک تیم زمینی) به محل حادثه اعزام شدند.

با سرعت عمل بالای تیم‌های کوهستان جمعیت هلال احمر ازنا پس از دستیابی به مصدوم و جا انداختن کتف او، اقدامات پیش بیمارستانی انجام شد، در ادامه هم مصدوم به پایین کوه و سپس به پایگاه امداد و نجات اباذر هلال احمر ازنا منتقل شد.

کد خبر 427323

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حوادث حوادث جاده ای حوادث ترافیکی حوادث کار بسته خبری حوادث حوادث غیر مترقبه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رودخانه نمرود شهرستان ماهنشان شهرستان سراوان یک دستگاه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهرانشمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت:  ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا دزدبند،  محور هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل بایجان تا آب اسک و مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل زیار تا گزنک و محدوده وانا گزارش شده است.

وی ادامه داد:  ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود و  ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت – قزوین مسیر (شمال به جنوب) محدوده رودبار گزارش شده است.

او می گوید: تردد روان در محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) گزارش شده است.

وی در خصوص  آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا ساسانی و محدوده مهرویلا ،  آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده حسین آباد و گلشهر حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین
  • تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال
  • آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال
  • ورودی‌های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • ورودی های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد