Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@11:12:48 GMT

مهار آتش سوزی بیشه زار‌های دزفول

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۸۴۹۱

مهار آتش سوزی بیشه زار‌های دزفول

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا زنبیل‌چی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: آتش سوزی در بیشه زار‌های زاویه مشعلی اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی عملیات به سرعت ۲ اکیپ از آتش نشانان ایستگاه‌های شماره یک و ۳ به محل حادثه اعزام و اقدام به مهار آتش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: چندین هکتار از انواع درخت‌های بیشه زاویه مشعلی طعمه آتش شد که با تلاش ۵ ساعته نفس‌گیر این حریق مهار گردید.

زنبیل‌چی تصریح کرد: علت این حادثه در دست بررسی است و در پایان ۳ هکتار از جنگل‌های زاویه مشعلی در آتش سوخت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول دامه داد: آتش سوزی علف‌های خشک حدود یک هکتار زمین کشاورزی به اضافه تعداد زیادی درخت کهور و آکالیپتوس منطقه سد تنظیمی و انتهای پارک دولت نیز با کمک ۳ ایستگاه عملیاتی مهار شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی مهار حریق آتش سوزی بیشه زار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در بیش از یک هکتار از عرصه های منابع طبیعی راین

حاج محمدی گفت: عصر روز سه شنبه  ۷ فروردین ماه، بیش از یک هکتار از اراضی ملی حوزه روستای  خیچ و قصر میان، طعمه حریق شد که با اطلاع به موقع ساکنین روستا و حضور ماموران یگان حفاظت، حریق مهار شد.

وی افزود: بیشتر حریق‌های منابع طبیعی منشا انسانی دارد و در این میان  افزایش آموزش و آگاهی بخشی مردم به خصوص جوامع محلی و روستائیان در حفظ و حراست از منابع طبیعی و پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی تاثیر بسزایی دارد.

مسئول منابع طبیعی و آبخیزداری بخش راین بیان کرد: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان، گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و ... اطلاع رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • آتش سوزی در بیش از یک هکتار از عرصه های منابع طبیعی راین
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • آتش سوزی جنگل‌ها در ۱۸ ایالت مکزیک
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • رفع مشکل شبکه آبرسانی روستای زاویه حسن خان در خوی
  • شکوه تماشایی آبشار بیشه پس از بارش شدید باران
  • آتش سوزی انبار ضایعات در بولوار توس مشهد