Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قروه گفت: بخشی از زنجیره فولاد کردستان تا ۳ سال آینده با ظرفیت یک میلیون تن در سال در قروه به بهره‌برداری می‌رسد که برای یک هزار و 200 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

حسین الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: ۲۷ حلقه چاه آب در قروه وجود دارد اما ۴۰ روستا با مشکل کمبود آب مواجه هستند و این نیازمند احداث ۹ حلقه چاه دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: برای رفع مشکلات آب آشامیدنی و کشاورزی ۳۱ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است که برای حفر ۹ حلقه چاه حدود 45 میلیارد ریال اعتبار مالی دریافت شده است.

الماسی گریزی به توسعه طرح‌های کارآفرینی هم زد و افزود: ۵۰ پروژه عمرانی و اقتصادی و...در قروه در حال احداث و بهره‌برداری است که برای پیشرفت آن ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به وضعیت جاده روستای گردشگری اوریه گفت: برای اجرای عملیات آسفالت‌ریزی این محور روستایی و گردشگری ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته که به زودی اجرایی می‌شود.

الماسی اذعان داشت: بخشی از زنجیره فولاد کردستان تا ۳ سال آینده با ظرفیت یک میلیون تن در سال در قروه به بهره‌برداری می‌رسد که برای یک هزار و 200 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

فرماندار قروه در مورد حفظ محیط زیست این شهرستان تصریح کرد: با ایجاد دامپروری صنعتی می‌توان علاوه بر رونق تولید،کنترل روان‌آب‌ها، حفاظت از دشت و گون‌زار را می‌توان در کنار اشتغالزایی پایدار ایجاد کرد.

الماسی ادامه داد: طرح‌های گردشگری مختلف در روستاهای هدف در دست اجرا است و به همین منظور مانند انتقال حامل‌های انرژی به روستاهای محروم و فراهم ساختن بستر توسعه روستایی در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته فرماندار قروه، توسعه صنعت گلخانه‌ای، ایجاد شهرک‌های صنعتی سنگ به منظور کاهش خام‌فروشی، حمایت از بخش خصوصی در زمینه تولید و...علاوه بر رونق اقتصادی،کاهش بیکاری، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و توسعه قروه را به همراه دارد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار اندیمشک با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان با سرعت در حال توسعه و ارتقاست گفت: چهار زمین چمن مصنوعی در شهر‌های آزادی و چمگلک و همچنین روستای قلعه مختار و پارک چهارم آذر اندیمشک از جمله طرح‌های ورزشی است که به بهره برداری رسید.

یوسف زمانی اصل با هزینه احداث هر یک از این زمین‌های چمن مصنوعی را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و ادامه داد: هزینه احداث این چهار زمین ورزشی در مجموع ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسؤلیت‌های اجتماعی وزارت نفت تامین شده است.

وی تکمیل پیست موتورسورای را یکی از مطالبه‌های مهم جوانان این شهرستان دانست و گفت: تکمیل این پیست موتورسواری که چندین سال احداث آن با وقفه مواجه شد به دلیل ظرفیت‌ها و علاقه مندی جوانان اندیمشک به عنوان اولویت پیگیری و انتظار چندین ساله سرانجام به پایان رسید.

فرماندار اندیمشک افزود: طرح پیست موتورسواری اندیمشک با اعتباری حدود ۱۲۰ میلیارد ریال و به طول ۲ کیلومتر از محل اعتبارات اهدایی وزارت نفت به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی به عنوان اولویت در دستور کار است و در این مسیر، توسعه زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی و تجهیز هیات‌های ورزشی نیز هدف گذاری شده است.

زمانی اصل افزود: همچنین امروز ️مدرسه ۶کلاسه برکت شهدای شهرک دوکوهه اندیمشک نیز افتتاح شد که برای احداث این طرح آموزشی ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • راه اندازی رصدخانه ی تحقق شعار سال در اتاق بازرگانی سنندج
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی