Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون فنی مرکز بهداشت استان بوشهر می‌گوید: نیروهای بهداشت و درمان با توجه به افزایش قابل ملاحظه بیماران شناسایی شده در استان، روز‌های سخت و خسته کننده‌ای دارند.

محمد مهدی خواجه‌ئیان ادامه می‌دهد: افزایش بیماران شناسایی شده با افزایش بیماران بستری در بیمارستان‌ها همراه شده و این موضوع زنگ خطری است که همه مردم هشدارها و مراقبت‌ها را جدی‌تر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دومین موضوع نگران کننده در روزهای اخیر را جان باختن مادر جوان باردار به علت کرونا اعلام می‌کند و می‌افزاید: پیش از این جان باختگان کرونا در استان بوشهر افراد سالمند بودند و فوت این زن جوان موضوع نگران کننده‌ دیگری است که نشان می‌دهد جوانان هم در معرض خطر هستند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان بوشهر تاکید می‌کند: اگر توصیه‌‌ها را جدی نگیریم و مراقب نباشیم دچار مشکلات عدیده‌ای خواهیم شد.

خواجه‌ئیان با اشاره به توصیه‌های همیشگی به مردم برای مراقبت از سلامتی خود در مکان‌های عمومی و شلوغ، می‌گوید: یکی از مکان‌های شلوغ دستگاه‌های خودپرداز بانک‌هاست و مردم باید مراقب باشند هنگام حضور پای دستگاه خودپرداز، فاصله‌گذاری را رعایت کنند، با دستکش یا دستمال کاغذی دکمه‌های دستگاه را فشار دهند، بعد از استفاده از دستگاه، به دهان، چشم و بینی خود دست نزنند و از دستگاه خودپرداز وجه نقد نگیرند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیمار کرونا ابتلا به کرونا آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری

به گزارش خبرنگار مهر، داوود منظور ظهر پنجشنبه در شورای اداری دامغان به میزبانی فرماندار در قالب سفر استانی دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان از پیگیری بهتر شدن وضعیت معیشت کارکنان دولت خبر داد و ابراز کرد: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری رقم خورده است.

وی با بیان اینکه در کنار رشد میزان دریافتی حقوق‌ها، مضافاتی مانند عائله، رفاهی و … کارمندان نیز رشد خوبی کرده است، افزود: در ارتباط با حقوق و دستمزد کارمندان اتفاقات خوبی در کشورمان رخ داده است.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه تلاش شده تا تورم کاهش یابد، گفت: برنامه دولت در سال جاری تلاش مضاعف برای پایین آوردن تورم و رفاه مردم است.

منظور با بیان اینکه دولت تلاش دارد با کاهش بیشتر نرخ تورم رضایت مندی مردم کشورمان را فراهم آورد، بیان کرد: تلاش ما این است که امسال بتوانیم با پایین نگه داشتن تورم و کاهش تورم به روند بلندمدت، این امکان را فراهم کنیم که افزایش‌ها در حقوق و دستمزد به رفاه بیشتر برای مردم منجر شود.

وی درباره بودجه نیز گفت: جداول و توزیع اعتبارات بین دستگاه‌ها مشتمل بر بخش دوم قانون بودجه ۱۴۰۳ تا آخر اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود.

کد خبر 6082026

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ این گروه بیشتر در معرض بیماری هستند