Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده سبزوار گفت: پرداختن به مباحث اقتصادی با تأکید بر مباحث معیشت و اشتغال مهمترین موضوع اولویت مجلس یازدهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، علی‌اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه 18 خرداد 99) پارلمان طی تذکری با استناد به ماده 22 آئین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: امروز دولتی‌ها به مجلس آمدند تا گزارش اقتصادی ارائه کنند، اما اطلاعات اضافه‌ای به مجلس داده نشد و فقط حرف‌هایی که در کوچه بازار و خیابان می‌شنویم به نمایندگان مجلس ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولتی‌ها درباره اینکه چه برنامه‌ای دارند تا براساس آن مجلس آنها را دنبال کند، توضیح ندادند. شأن مجلس این موارد نیست.

در ادامه، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر عنابستانی عنوان کرد که نکته شما وارد نیست، چرا که آقای شافعی به درستی مطالبی را ارائه و عنوان کرد که چه عواملی باعث کاهش رشد شده و به مهمترین موضوعات اشاره کردند که از جمله آن می‌توان به عدم انگیزه لازم به سرمایه‌گذاری در کشور اشاره کرد، این یک زخم قدیمی ماست که باید حل شود. 

وی ادامه داد: در گزارش امروز به ضعف نظارت بر اجرای قانون هم اشاره شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین تأکید کرد که بحث اقتصادی با تأکید بر حوزه معیشت و اشتغال مهمترین موضع ما در مجلس یازدهم و از اولویت‌های اساسی است که بخش خصوصی، تعاون و سایر بخش‌های دولتی باید به همکاری با مجلس بیایند تا امور پیش برود و این مشکلات حل شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال قالیباف مجلس شورای اسلامی معیشت رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی

جمعی از مسئولین نظام صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین با حضور در مجلس شورای اسلامی فرارسیدن سال جدید را به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی تبریک گفتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059761 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ظرفیت ته لنجی برای بهبود معیشت مردم استفاده شود
  • حل ناترازی ها مهمترین اولویت انرژی کشور در ۱۴۰۳
  • «قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می‌شود؟
  • فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی/گزارش وزرا به رئیس جمهور
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • امیدواریم در مجلس یازدهم «قانون تشکل‌های مردم‌نهاد» تصویب شود
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی
  • دانشگاه‌های دولتی و رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «مهر ماه» سال گذشته