Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام بزرگیان از برگزاری دوره تکمیلی مبانی مهدویت به‌صورت مجازی با حور ۵۰ نفر در کانون شهید مصطفی خمینی اهواز خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه پایان دوره مهدویت را از بنیاد ملی مهدویت دریافت خواهند کرد.

«حجت‌الاسلام محمد بزرگیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: اقدامات جهادی کانون شهید مصطفی خمینی اهواز در چند محور انجام شده که توزیع بیش از 180 بسته معیشتی به ارزش 300 هزارتومان میان نیازمندان مهم‌ترین اقدام در روزهای گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی خمینی اهواز با بیان اینکه همه هزینه‌های تهیه و جمع‌آوری این بسته‌های معیشتی از سوی خیرین جمع شده افزود: در کنار آن با همکاری پایگاه بسیج بانوان کارگاه تولید ماسک و دستکش راه‌اندازی و تولیدات این کارگاه به‌صورت رایگان میان شهروندان توزیع شد که این اقدام همچنان ادامه دارد.

 

وی از برگزاری دوره مجازی مهدویت با حضور یکی از اساتید بنیاد مهدویت قم در این کانون خبر داد و ابراز کرد: دوره مقدماتی مهدویت با هدف آشنایی مبانی موعود و حضرت حجت (عج) در 20 جلسه به‌صورت مجازی برگزار شد که از استقبال خوبی برخوردار بود.

 

حجت‌الاسلام بزرگیان با اشاره به اینکه بیش از 50 نفر از نوجوانان این کانون در این دوره شرکت کردند اذعان داشت: در این دوره فایل مربوط به موضوعات توسط استاد دوره ارسال و شرکت‌کنندگان پس از گوش دادن سوالات خود را می‌پرسند؛ این دوره در شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه دوره تکمیلی مبانی مهدویت اکنون با شرکت 50 شرکت‌کننده در حال برگزاری است تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل آمده شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه پایان دوره مهدویت را از بنیاد ملی مهدویت دریافت خواهند کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی خمینی اهواز درباره برگزاری دوره‌های تابستان یاد آور شد: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره تابستانه این کانون در فضای مجازی هستیم اما در صورتی که از شدت شیوع این ویروس کاسته شود این دوره را با تلفیقی از حضوری و غیرحضوری با رعایت کامل موارد بهداشتی برگزار می‌کنیم.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبانی مهدویت دوره مجازی شهید مصطفی خمینی برگزاری دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود

حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه گفت: عملیات اجرایی آماده‌سازی این دوره از نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شده است.

وی افزود: هم‌اکنون بخش‌های مختلف مصلی امام خمینی (ره) به ستاد برگزاری سی‌پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تحویل داده شده است و تلاش خواهد شد تا فرایند آماده سازی بخش‌ها مطابق جدول زمانبندی انجام شود و تا شروع در نوزدهم اردیبهشت (۱۴۰۳) آماده بهره برداری باشد.

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه همچنین با بیان اینکه هماهنگی با سازمان‌ها و نهاد‌های همکار در برگزاری نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم انجام شده است، بیان کرد: برگزاری جلسه‌های مختلف با این سازمان‌ها و نهاد‌ها در حال برگزاری است و به تناوب بازدید از محل نمایشگاه و بازدید مکان استقرار دستگاه‌ها نیز انجام خواهد شد.

به گفته تیموری نقشه اولیه جانمایی بخش‌های مختلف از جمله ناشران داخلی، ناشران خارجی و فعالیت‎های فرهنگی در اختیاران مدیران این کمیته‌ها قرار گرفته است و به زودی عملیات انتقال تجهیزات به مصلی نیز آغاز می‎شود تا چیدمان داخلی مصلی برای نمایشگاه شکل بگیرد. 

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • تغییر محل برگزاری رژه روز ارتش در اهواز
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی
  • رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان
  • برگزاری سومین رویداد بین المللی نوروتاک
  • گفت مادر می‌روم کانادا، شهادت در یمن نصیبش شد
  • مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود
  • مصطفی گفت مادر می‌روم کانادا، شهادت در یمن نصیبش شد