Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مسعود بیات منش» با بیان اینکه ساخت بیش از ۱۵ هزار واحد مسکن طرح ملی در استان آغاز شده است، افزود: اجرای این طرح در استان به صورت حمایتی و مشارکتی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان شامگاه شنبه در جلسه ویژه شورای مسکن در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: طرح ملی اقدام مسکن یک اقدام مطلوب به منظور خانه دار کردن دهک های متوسط جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسعود بیات منش با یادآوری اینکه این طرح به ایجاد اشتغالزایی در استان کمک می کند، تصریح کرد: همین موضوع توسعه اقتصادی استان را به همراه خواهد شد.

 

وی با اشاره به پروژه ۸۰۰ واحد ملی اقدام مسکن در کوی نصر شهر زنجان ، تصریح کرد: این واحدها توسط شرکت جهاد نصر و توسط ستاد اجرایی امام اجرا می‌شود.

 

به گفته بیات منش، این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷۲ هزار متر مربع ساخته می‌شود و ۱۰۰ قطعه ۳۵۰ متری است که ۵۰ درصد زمین‌ها به معابر و فضاهای سبز و خدمات اختصاص یافته است.

 

این مقام مسئول استفاده از تسهیلات طرح اقدام ملی و تامین مسکن برای اقشار مختلف جامعه را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: سهم استان از طرح ملی اقدام مسکن بیش از ۱۳ هزار و ۵۵۰ واحد است.

 

مدیرکل راه و شهرساز زنجان با اشاره به اینکه ساخت بیش از ۱۵ هزار واحد مسکن طرح ملی در استان آغاز شده است، افزود: اجرای این طرح در استان به صورت حمایتی و مشارکتی است.

 

به گفته وی، بیش از 2 هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان زنجان برای اجرای این طرح شناسایی شدند.

 

وی گفت: در شهر زنجان ۶۷۰ واحد مسکن برای افراد تحت پوشش در شهر زنجان اختصاص یافته و در سایر شهرستانها هم باید برای افراد تحت پوشش مسکن و زمین اختصاص یابد.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگروه مسکن طرح اقدام ملی مسکن ساخت مسکن اجرای این طرح واحد مسکن ملی اقدام طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

 سیدمحمد آقامیری،استاندار قم شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: ۶۳ هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد را به حدود ۷۱ هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روز‌های آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آنها در استان تصمیم‌گیری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد