Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی دوچرخه سواری گفت: سلطان حسینی فردی بود که وقتی با او صحبت می‌کردیم، می‌گفت کار ما ورزش همگانی است و در بحث قهرمانی وظیفه نداریم و تغییر سلطان حسینی نقطه عطفی برای ورزش اصفهان است.

امیر حسین جمشیدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت خود در روزهای کرونایی، اظهار کرد: دوچرخه سواری رشته‌ای است که با مردم و هم تیمی‌ها تماس نداریم و با رعایت اصول بهداشتی تمرین می‌کنیم، شرایط برای ما فرقی نکرده و تنها مسابقات کنسل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل کم خطر بودن رشته دوچرخه سواری قرار بود ۲۳ خرداد یک مسابقه برگزار شود، اما فدراسیون پزشکی ورزشی موافقت نکرد که مشخص نیست مسابقات چه زمانی برگزار شود. طبق تقویم فدراسیون جهانی که مسابقات مهمی را از اواخر مرداد پیش رو داریم باید اجازه برگزاری مسابقه را بدهند.

عضو تیم ملی دوچرخه سواری با بیان اینکه به خاطر نتایج خوبی که گرفتیم باشگاه سپاهان نگاه بهتری روی رشته دوچرخه سواری دارد، خاطر نشان کرد: تیم دوچرخه سواری سپاهان بین چهار رشته ورزشی این باشگاه است که برای آسیا تلاش می‌کند، امیدوارم بتوانیم مقام اول آسیا را کسب کنیم.

جمشیدیان در خصوص جذب اسپانسر، تصریح کرد: امیدوارم زمانی که برای مسابقه می‌رویم، شناخته شویم تا اسپانسرهای خارجی را به خود جذب کنیم. به خاطر وجود تحریم‌ها اسپانسرهای خارجی به سمت رشته‌های ورزشی ایران نمی آیند. تنها اسپانسر ما باشگاه سپاهان است که خوب نیست باشگاه تمام هزینه‌ها را بدهد، اگر اسپانسر باشد قطعات فنی و سخت افزاری را تأمین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه لوازم سخت افزاری مناسب نداریم، گفت: بالا رفتن قیمت دلار یکی از بدشانسی‌های ورزشکاران رشته دوچرخه سواری است، قرار دادها افزایش جزئی داشته، اما فایده‌ای ندارد که ما تحت فشار قرار گرفتیم و خرج زندگی از این قرار دادها تأمین نمی‌شود.

عضو تیم ملی دوچرخه سواری در رابطه با شغل دوم ورزشکاران دوچرخه سواری، اظهار کرد: دوچرخه سوارانی که در سطح تاپ ایران هستند قرار دادهای متوسطی دارند، اما دیگر دوچرخه سواران از جمله من مجبور هستیم کار کنیم. زمانی که یک ورزشکار دوچرخه سواری تمرین می‌کند برای اینکه عضلات پای خود نرم بماند نباید ایستاده کاری انجام دهد زیرا عضلات پا سفت می‌شود، حتی روز قبل از مسابقه به ورزشکار می‌گویند زیاد راه نرود که این موضوع شرایط سختی برای ما ایجاد کرده است.

جمشیدیان با بیان اینکه محمد سلطان حسینی توجهی به ورزشکار نمی‌کرد، خاطر نشان کرد: برای اولین بار در تاریخ دوچرخه سواری پنجم جهان شدم و شش مدال آسیایی گرفتم، اما توجهی به من نکردند. با وجود قهرمانان متعددی که در اصفهان هستند اداره کل ورزش و جوانان هیچ حمایتی انجام نمی‌داد و امیدوارم ریاست جدید نگاه ویژه‌تری نسبت به ورزش داشته باشد.

وی ادامه داد: سلطان حسینی فردی بود که وقتی با او صحبت می‌کردیم، می‌گفت کار ما ورزش همگانی است و در بحث قهرمانی وظیفه نداریم و تغییر سلطان حسینی نقطه عطفی برای ورزش اصفهان است.

عضو تیم ملی دوچرخه سواری در خصوص انتظارات خود از مدیرکل جدید ورزش اصفهان، تصریح کرد: ورزشکار قهرمان در اصفهان زیاد داریم که مدیر کل باید آنها را طبق مسابقه‌ای که در آن حضور دارند دسته بندی کنند و به ورزشکاران اهمیت دهند. دوچرخه‌ای که می‌خواهیم تهیه کنیم ۷۰ میلیون هزینه دارد، فردی که قرار داد ۵۰ میلیونی دارد چطوری دوچرخه تهیه کند، مکمل بخرد، خرج زندگی در بیاورد و بدون هیچ دغدغه‌ای تمرین کند؟

جمشیدیان افزود: تا زمانی که حمایت نشویم ورزش ما افت می‌کند و قهرمانان کنار می‌روند. در دیگر استان‌ها وقتی ورزشکار به تیم ملی دعوت می‌شود اهمیت زیادی به او م، دهند اما در اصفهان ما برای المپیک تلاش می‌کنیم ولی هیچ توجهی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهدی ناطقی تنها کسی است که در دوچرخه سواری مشوق من بود، گفت: تمام مدال‌هایم را مدیون این مربی هستم که از او و افرادی که من را حمایت کردند تشکر می‌کنم.

کد خبر 426907

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری تیم دوچرخه سواری سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عضو تیم ملی دوچرخه سواری سلطان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک

نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، اولین نشست شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک، با حضور کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک، سلگی معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک، سمیع‌زاده سرپرست گروه نظارت و ارزیابی برنامه‌های استعدادیابی در وزارت ورزش و جوانان، توکل نماینده سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و مسئولین استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی همکار برگزار شد.

برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

 

در بخش نخست این جلسه کاظمی‌پور نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک با ارائه توضیحاتی در خصوص رسالت این کمیته، در توسعه جنبش پارالمپیک اظهار داشت: با نگاهی آماری به جامعه افراد توان‌یاب به اهمیت توسعه ورزش، تغییر سبک و ارتقا کیفیت زندگی آنها پی می‌بریم.

وی گفت: برای شناسایی و پرورش ورزشکاران می‌بایست با نگرشی آینده‌نگرانه از ظرفیت‌های موجود و همکاری فدراسیون‌های ورزشی و سازمان‌های مربوطه نهایت بهره را ببریم.

در ادامه سلگی با تأکید بر شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها در نشست‌های آسیب‌شناسی به بالا رفتن میانگین سنی تیم‌های ملی پارالمپیکی اشاره کرد و افزود: برای ادامه مسیر و تداوم موفقیت‌ها در رویدادهای آتی نیاز به عزم همگانی و اجرای برنامه‌های دقیق استعدادیابی داریم. هدف اصلی ما پیاده‌سازی و استقرار نظام شناسایی استعدادها، نخبه‌گزینی و پرورش استعدادها در رشته های ورزشی تحت پوشش کمیته ملی پارالمپیک است.

سلگی ادامه داد: کمیته ملی پارالمپیک در اجرای برنامه استعدادیابی کاملا پشتیبان فدراسیون‌های همکار است و ما در گام نخست، برای ایجاد فرصت در همه رشته‌های ورزشی امروز از مسئولین استعدادیابی همه فدراسیون‌های همکار دعوت کرده‌ایم و امیدواریم در این مسیر با تشکیل شورای استعدادیابی در فدراسیون‌های مربوطه به اجرای برنامه های مورد نظر در رشته‌های و استان‌های مختلف فعالیت خود را آغاز کنند.

وی تاکید کرد: با تخصیص اعتبارات صورت گرفته، امروز پرداخت‌هایی نیز به فدراسیون‌ها داشتیم و از این پس نیز متناسب با گزارش هایی که دریافت می‌کنیم به حمایت خود ادامه خواهیم داد.

در بخش دوم این نشست نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، آموزش و پرورش استثنایی و مسئولین استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی جانبازان و توان‌یابان، نابینایان و کم‌بینایان، ورزش‌های سه‌گانه، دوچرخه‌سواری، تنیس روی میز، تنیس، بدمینتون، اسکی،سوارکاری و انجمن پاراتکواندو به بیان نقطه نظرات، نیازها و اقدامات خود پرداختند.

شناسایی و جذب استعدادها در سراسر استان‌ها و رشته های ورزشی، کلاسبندی پزشکی ورزشی، برگزاری اردوهای آموزشی، نخبه گزینی و دعوت به تیم‌های ملی، برگزاری دوره های آموزش و پرورش استعدادیاب، اعزام استعدادیاب در مسابقات ورزشی فدراسیون‌ها، مدارس استثنایی و پارالمپیادهای ورزشی از جمله برنامه های این طرح است در طی این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت