Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@15:45:57 GMT

نقص فنی عجیب برخی مدل‌های آیفون۱۱

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۹۴۵۳

به گزارش فارس به نقل از انگجت، رنگ سبز رنگ گوشی های آیفون 11 که تنها چند ثانیه بعد از باز کردن قفل گوشی نمایان می شود مشکل عجیبی است که شرکت اپل هنوز هیچ توضیحی برای آن ارائه نکرده است.

برخی کاربران آیفون با حضور در شبکه های اجتماعی می گویند مشکل مذکور مربوط به آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس است ولی برخی کاربران آیفون های ایکس و ایکس اس هم از وجود مشکل مشابهی خبر داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از کاربران می گویند مشکل یادشده تنها زمانی ایجاد می شود که حالت دارک مد یا تاریک فعال شده باشد ولی برخی دیگر می گویند همیشه شاهد مشکل یادشده هستند. این مشکل در سیستم عامل iOS 13.4 و نسخه های بعد از آن گزارش شده است. انتظار می رود اپل در آینده نزدیک برای توضیح مشکل یادشده بیانیه ای صادر کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ پیرلو و بازیکنان سمپدوریا پس از ضیافت شام صرف ماهی قبل از دربی اسپتزیا، دچار مسمومیت غذایی شدند.

طبق گزارش روزنامه ایل سکولو، اعضای این تیم وعده ناهار را در یک رستوران مخصوص غذاهای دریایی، صرف کردند.

پیرلو در کنفرانس مطبوعاتی اعتراف کرد که او، چند تن از اعضای کادرفنی او و مهمتر از همه بازیکنان با مشکل شدید گوارشی دست و پنجه نرم می‌کنند.

فابیو دپائولی یکی از بازیکنانی بود که بسیار شدید درگیر این مشکل گوارشی شد و از روی نیمکت بازی را آغاز کرد. چند بازیکن حتی به دلیل علائمی که داشتند نتوانستند در استادیوم حضور داشته باشند، مانند جرارد یپس، دانیله گیلاردی، آنتونیو بارکا و آندره آ کونتی، که این روزنامه دلیل آن را وضعیت نامناسب توصیف کرده است.

سمپدوریا با این وجود که چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت موفق شد در این بازی حساس به تساوی بدون گل دست پیدا کند.

دیگر خبرها

  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!