Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فدراسیون کاراته، امیر مهدی زاده گفت: امیدوارم در مرحله آخر مسابقات لیگ جهانی و کسب سهمیه المپیک که در پاریس برگزار می شود با آمادگی کامل حضور پیدا کرده و سومین سهمیه آقایان را کسب کنم. من برای کسب سهمیه المپیک به مردم قول داده ام و باید ان را عملی کنم تا کاراته کشورمان با حداکثر سهمیه راهی المپیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملکرد کاراته ایران در راه کسب سهمیه خوب بود. ما از کشور‌های موفق بودیم، تا جایی که موفق به کسب ۴ سهمیه مردان و زنان شدیم. امیدوارم خدا کمک کند تا با سهمیه کامل راهی المپیک توکیو شویم.

مهدی زاده در خصوص شرایط بدنی خود عنوان داشت: خدا را شکر وضعیت جسمانی خوبی دارم. در حال حاضر تمریناتم را در منزل پیگیری می کنم. هر زمانی که باشگاه‌های ورزشی باز شد، آن وقت می‌توانیم تمرینات گروهی خودمان را آغاز کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: ما هم مثل تمامی ورزشکاران دنیا امیدواریم دوباره به شرایط مسابقات و اردو‌ها برگردیم و این بیماری به اتمام برسد. خیلی از کاراته کا‌ها برای رفتن به روی تاتامی لحظه شماری می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی کاراته امیر مهدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سامان سپهوند رئیس حوزه هنری لرستان در همایش روایت پیشرفت معرفی افراد موفق، توانمند و مطرح به‌عنوان الگوهای تأثیرگذار در جامعه و شناخت بیشتر نسل‌های جوان و آگاهی بیشتر از روش دستیابی به پیشرفت و پرورش توانایی‌هایی این عزیزان را از جمله اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت معرفی و پاسداشت افراد توانمند و موفق به‌عنوان سرمایه‌های علمی و فرهنگی و هنری و اجتماعی در جامعه، تصریح کرد: متأسفانه در معرفی این قهرمانان و افراد تأثیرگذار دچار افراط و تفریط‌هایی هستیم گاهی در این زمینه غفلت و کوتاهی شده و گاهی آن‌قدر بزرگ و سرفراز معرفی شده‌اند که به‌نوعی دست‌نیافتنی شده‌اند.

رئیس حوزه هنری لرستان، اضافه کرد: در این برنامه که سومین همایش آن در حال برگزاری است تلاش شده افراد موفق و درعین‌حال گمنامی و در سکوت و آرامش توانسته‌اند پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته و قدم‌های بسیار ارزشمندی در راه پیشرفت علمی فرهنگی و هنری جامعه بردارند به جامعه معرفی شوند.

سپهوند در ادامه با اشاره به گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و پاسداشت شهید اهل‌قلم سید «مرتضی آوینی»، از دانش‌آموزان شرکت کنند در همایش خواست در خصوص این شهید گران‌قدر مطالعه کنند و بیشتر باشخصیت و زندگی و فعالیت‌ها و اندیشه‌های این شهید بزرگوار آشنا شوند.

کریم خورشیدوند مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان نیز در این همایش، اظهار داشت: رسالت اصلی و مهم هنرمندان این است که با خلق اثر هنر خود به اهداف والا و متعالی و متعهدانه برسند و آن را به مخاطبان ارائه دهند.

وی با اشاره به اهمیت هنر، افزود: هنرمند با خلق اثر هنری جهان‌بینی و فکر و اندیشه خود را به مخاطبان انتقال می‌دهد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه هنر برای بشر جلوه‌ای از ذات الهی است، تصریح کرد: زیباترین جلوه‌های هنری در قصص قرآنی روایت شده است.

خورشیدوند در ادامه از حوزه هنری لرستان در برگزاری این همایش و اقدامات صورت‌گرفته در این زمینه در معرفی الگوهای تأثیرگذار علمی و هنری به نسل‌های جوان و نوجوان تقدیر کرد.

بنابراین گزارش، سومین همایش روایت پیشرفت با حضور جمعی از مسئولان؛ فعالان و کنشگران فرهنگی اجتماعی و دانش‌آموزان هنرستان‌های ام‌البنین و حدیث شهرستان خرم‌آباد در تالار ماه این حوزه برگزار شد.

سید یعقوب کریمی عضو هیئت‌علمی دانشگاه و از مخترعین و پژوهشگران موفق و سیده معصومه سادات حسینی از هنرمندان مطرح نقاش و گرافیست در عرصه ملی و بین‌المللی جز مدعوینی بودند که در این همایش شرح‌حالی از زندگی خود، راه‌های رسیدن به موفقیت‌ها و مسائل و مشکلات در مسیر پیشرفت خود در را بیان داشتند.

کد خبر 6080455

دیگر خبرها

  • هاشم بیک زاده: امیدوارم حاشیه‌ها در لحظه حساس به قهرمانی استقلال ضربه نزند / فیلم
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • فتح‌الله‌زاده: دستم را بستند و در جهنم هم باز نکردند
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • تحلیل سهرابیان از وضعیت قایقرانان در گزینشی المپیک/کار سختی داریم
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • ۱۰۰ روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید
  • یکصد روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید
  • برنامه مسابقات سهمیه المپیک قطر در رشته اهداف پروازی