Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال هلند و اینتر مدعی شد که استعداد رسیدن به جایگاه مسی و رونالدو را داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از EFE، وسلی اسنایدر یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هلند به شمار می‌آید که سابقه حضور در تیم‌های بزرگی مثل آژاکس، رئال مادرید و اینتر را در کارنامه دارد.

بهترین دوران حضور اسنایدر در مستطیل سبز به زمان حضورش در اینتر برمی‌گردد که توانست با این تیم قهرمانی در سه گانه ایتالیا و اروپا را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: به صراحت بگویم من این استعداد را داشتم که مانند مسی و رونالدو شوم اما خودم چنین چیزی را نخواستم. مسی و رونالدو برای رسیدن به چنین جایگاهی فداکاری زیادی داشته‌اند. آن‌ها بسیاری از غذاها را برخود ممنوع کرده‌اند اما من چنین چیزی نخواستم.

اسنایدر ادامه داد: مسی و رونالدو واقعا متفاوت هستند و با شایستگی هم به چنین جایگاهی رسیده‌اند.من از خودم راضی هستم و وقتی به عقب نگاه می کنم به هیچ وجه پشیمان نیستم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وسلی اسنایدر ليونل مسی کریستیانو رونالدو مسی و رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و میلان روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در دربی دلامادونینا رو در روی هم قرار گرفتند که تیم اینتر موفق شد همشهری خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا برای بیستمین بار در سری آ عنوان قهرمانی را به دست آورد. پس از پایان بازی، «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است.

در همین رابطه «فابریتزیو رومانو» خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا نیز خبر تأیید جذب طارمی را در صفحه خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر) باز نشر داد تا مهر تأییدی به صحبت‌های مدیر ورزشی باشگاه اینتر بزند.

کد خبر 6086590

دیگر خبرها

  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • ورود اینتر اینزاگی به لیست تاجران قهرمانی در اروپا
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • پایان عصر تیلور؛ دِیک و اسنایدر و میسون به پاریس رسیدند