Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@05:43:42 GMT

برانکو حکم فیفا به‌علاوه جریمه را می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۹۵۸۱

برانکو حکم فیفا به‌علاوه جریمه را می‌خواهد

در مساله برانکو هواداران نمی‌دانند کدام حرف را باور کنند و لحظه‌شماری می‌کنند تا پروفسور بتواند حق‌الزحمه‌اش را بابت ساخت یکی از رویایی‌ترین پرسپولیس‌های تاریخ دریافت کند.

به گزارش مشرق، در این بین سیاست یک‌بام و دو‌هوای باشگاه پرسپولیس در قبال سرمربی اسبق و موفق تیم‌شان بدجوری توی ذوق می‌زند و سردرگمی زیادی را برای هواداران این تیم ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مسئولان باشگاه از یک‌سو دم از پرداخت بدهی‌شان به این مربی کروات می‌گویند و از سوی دیگر اعتراض خود به رای صادر شده در فیفا را اعلام می‌کنند تا از زور تعجب همه انگشت‌به‌دهان بمانند.

رغبتی از کدام توافق حرف می‌زند؟

با اینکه طبق اعلام کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس، اعتراض آنها به رای صادره فیفا درخصوص پرونده برانکو و دستیارانش به فیفا ارسال شده است، اما علی رغبتی یکی از اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس از قدم‌های موثر باشگاه برای توافق با این مربی موفق صحبت کرد.

هرچند همیشه بلافاصله بعد از طرح این موارد، وکیل برانکو خیلی سفت‌وسخت اقدام به تکذیب خبر توافق و مذاکره کرد، اما باز هم شاهد این هستیم که پرسپولیسی‌ها بی‌توجه به این تکذیبیه‌ها کار خودشان را می‌کنند و برای ایجاد محبوبیت در میان هواداران طوری وانمود می‌کنند که در آستانه توافقی بزرگ با فردی هستند که چند مدیر در انجام آن ناتوان بودند.

اینکه رغبتی از انجام کدام کار بزرگ و براساس چه مذاکره‌ای حرف می‌زند، موضوعی است که شاید هیچ‌کس به اندازه خودش و البته همکارانش در باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند در مورد آن صحبت کند.

بیشتر بخوانید:

مربیان دردسرساز یک دهه اخیر فوتبال ایران

دلخوری از اظهارات آقای عینک‌آفتابی

یکی از مواردی که این روزها عجیب جلب توجه می‌کند، مصاحبه‌های متعددی است که معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با خبرنگاران انجام می‌دهد و در آن از باز بودن راه‌های توافق و تلاش‌های باشگاه برای انجام این کار مهم می‌گوید.

طبق شنیده‌ها این موضوع به گوش برانکو ایوانکوویچ رسیده و او از این اتفاق ابراز ناراحتی کرده است. براساس شنیده‌ها او بابت صحبت‌هایی که توسط مهدی خواجه‌وند، مطرح شده به نزدیکانش گفته است که نمی‌داند مدیران باشگاه از کدام توافق صحبت می‌کنند چون اصلا توافقی در کار نیست و چیزی که مشخص است حکم فیفا باید اجرا شود. مربی کروات گفته اینکه یک فرد حقوقی با عینک‌آفتابی و شال‌گردن بیاید مقابل خبرنگاران قرار بگیرد و از توافق با او صحبت کند، بسیار عجیب است و ظاهرا اوضاع برعکس شده و آقایان به‌جای اینکه برای پرداخت حقوق او و همکارانش که همراه با کلی موفقیت برای پرسپولیس بوده، اقدام کنند مدام مقابل دوربین‌ها ژست می‌گیرند و حرف‌هایی می‌زنند که هیچ‌کدام از آنها واقعیت ندارد.

برانکو از شنیدن این موضوع که مسئولان باشگاه می‌خواهند با کمی تخفیف پول او را به حسابش واریز کنند، شگفت زده شده و اعلام کرده است هیچ توافقی در کار نبوده و قرار نیست به کسی تخفیف بدهد. ضمن اینکه با اعتراض جدیدی که آنها به رای فیفا داشته‌اند، علاوه‌بر مبلغی که فیفا تعیین کرده است، آنها باید ۵‌درصد هم جریمه دیر‌کرد بپردازند که از همین حالا باید به فکر تهیه این مبلغ هم باشند!

 با ۵‌درصد جریمه دیرکرد چه‌کار می‌توان کرد؟!

با یک حساب سرانگشتی می‌توان متوجه شد که سرخ‌ها بابت جریمه دیرکرد مبلغ قرارداد برانکو که بیش از یک میلیون یورو است باید مبلغی در حدود ۵۰ هزار یورو بپردازند که با نرخ ارز این روزهای بازار رقمی در حدود یک‌میلیارد تومان می‌شود. پرسپولیسی‌ها می‌توانستند با هزینه کردن این پول در ورزشگاه شهید کاظمی تا مدت‌ها با خیال راحت زمین تمرینی خود را بیمه کنند و ضمن کاشت چمنی مطلوب، پیست دور زمین و همچنین برخی از امکانات لازم تمرینی را تهیه کنند، اما حالا باید این پول صرف یک بازی شود که نتیجه‌اش از پیش تعیین شده است و همه می‌دانند که این پرونده هم در فیفا تایید شده و زمان پرداخت این پول‌ها فرا می‌رسد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس فیفا شکایت باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در عملیات «وعده صادق» علاوه بر اسرائیل، متحدان و حامیانش نیز تنبیه شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی افزود: اکنون با عملیات روانی، درپی ترمیم گنبد آسیب دیده خود هستند.

وی تاکید کرد: در صورت تکرار خطا‌های دشمن، موشک‌های ما، ظرف کمتر از ۷ دقیقه در نقطه اصلی فرود خواهد آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد
  • در عملیات «وعده صادق» علاوه بر اسرائیل، متحدان و حامیانش نیز تنبیه شدند + فیلم
  • پرسپولیس و اولین واکنش علیه جرایم چند میلیاردی
  • در عملیات «وعده صادق» علاوه بر اسرائیل، متحدان و حامیانش نیز تنبیه شدند
  • قانون جدید سازمان لیگ؛پالایش فضای مسموم به شرط شجاعت وشفافیت
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • جریمه هواداران پرسپولیس قطعی شد
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند