Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن آصفری گفت: رفتار امروز آمریکا نشأت گرفته از افکار و عقاید قرون وسطایی است که مطمئناً قابل پذیرش نیست و مجامع بین‌المللی امروز به نهادهایی برای پیاده شدن سیاست‌های خصمانه آمریکا در کشورهای منطقه و دنیا تبدیل شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن آصفری در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اقدامات آمریکا نسبت به سیاه پوستان و بیان اینکه این دولت نشان داده که دولتی نژاد پرست است، گفت: اقدامات دولت آمریکا، اقداماتی قرون وسطایی است به این معنا که قرن های گذشته نیز، افرادی چنین رفتارهایی را از خود نشان می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولت آمریکا که ادعای پیشرفت، حقوق بشر، توسعه یافتگی و تمدن را دارد، دست به چنین اقدامات خشونت باری می زند و برخورد پلیس این کشور با فردی سیاه پوست که منجر به قتل او شد، صدای اعتراض مردم آمریکا را بلند کرده است.

وی تأکید کرد: چنین رفتارهای آمریکا در تمامی دولت های این کشور وجود داشته اما در دولت ترامپ چنین برخوردهایی بیشتر شده و گسترش پیدا کرده است.

آصفری افزود: دولت آمریکا زمانی که در کشوری اعتراضی صورت می گیرد؛ اگر در راستای منافع آن باشد و آن دولت با معترضین برخورد کند؛ پرونده چنین اقدامی به سازمان های حقوق بشر ارجاع داده می شود و صدای فریاد حقوق بشر گوش فلک را کر می کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: رفتار امروز آمریکا نشأت گرفته از افکار و عقاید قرون وسطایی است که مطمئنا قابل پذیرش نیست.

وی بیان کرد:  امروز آمریکا در حالی این اقدامات را انجام می دهد که متأسفانه مجامع بین المللی نسبت به این چنین رفتارهایی ساکت هستند و علت این امر ان است که این مجامع امروز به نهادهایی برای پیاده شدن سیاست های خصمانه آمریکا در کشورهای منطقه و دنیا تبدیل شده اند.

آصفری با بیان اینکه رفتارهای آمریکا برای هیچ کس قابل پذیرش نیست، تصریح کرد: متأسفانه دبیر کل سازمان ملل و دیده بان حقوق بشر در این راستا سکوت کرده اند و هیچ گونه اقدام اعتراضی نسبت به رفتارهای آمریکا از خود نشان نمی دهند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در حالی دولت آمریکا دست به چنین اقداماتی می زند که این دولت درگیر بحران کرونا است و مشکلات جدی در این زمینه برای آنان ایجاد شده است و دولت آمریکا به جای آنکه اقداماتی در راستای کاهش این معضل انجام دهد، دست به رفتارهای خشونت آمیز و تبعیضی می زند که قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: قابل پذیرش نیست قرون وسطایی امروز آمریکا دولت آمریکا حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری

آفتاب‌‌نیوز :

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • رابطه با روسیه، به کره‌شمالی برای اقدامات خصمانه جرات می‌دهد