Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@21:07:13 GMT

تغییر در زمان پخش برنامه «بازیمون»

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۹۶۰۵

تغییر در زمان پخش برنامه «بازیمون»

به گزارش افکارنیوز،

سینا شریفی تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «بازیمون»، درباره ویژگی این برنامه سرگرم‌کننده شبکه سه گفت: «بازیمون» ایجاد سرگرمی و آگاهی بخشی تاریخی را محور خود قرار داده است. ساختار مسابقه‌ای این برنامه بر اساس اتاق فرار است؛ به گونه ای که در آن گروه ها در اتاق‌های مختلف درگیر حل معما‌ می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستانی که گروه‌های مختلف  در مسیر مسابقه طی می‌کنند، یک روایت تاریخی است که برای آگاهی بخشی به نسل جوان طراحی می شود.

اخبار فرهنگ و هنر - وی درباره رویکرد اصلی این مسابقه بیان کرد: رویکرد اصلی «بازیمون» تأثیرگذاری بر مخاطبانی است که برخی از اصول اولیه کنترل و مهارت خود  از جمله امید، تمرکز، رهبری، تصمیم گیری و ریسک پذیری را خوب نمی‌دانند.

این تهیه کننده درباره لوکیشن مسابقه «بازیمون» بیان کرد: اتفاقات این مسابقه در یک هتل رمز آلود که بعد زمان و مکان ندارد، رخ می‌دهد. در هر برنامه ۳ گروه ۴ نفره به عنوان افراد باهوش جهت حل معما‌ها فعالیت می‌کنند.

شریفی درباره عوامل این برنامه هم اظهار کرد: برنامه «بازیمون» به تهیه کنندگی عباس اختری و من تولید شده؛ ما از استعداد‌های برتر برنامه «عصر جدید» هم استفاده کرده‌ایم. بازیگران «بازیمون» سعید فتحی روشن (ذهن خوان)، مجید ترکمان، سید علی زرگر، عارفه عسکری، ناهید عساکره، شکوفه عزیزی، سید سالار میرکریمی و حامد زارعان هستند.

وی با اشاره به تغییر زمانی پخش این برنامه تلویزیونی گفت: زمان پخش برنامه «بازیمون» تغییر کرده و قرار است هر هفته روز‌های شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه سه پخش شود.  تاکنون ۱۸ هزار نفر برای حضور در این مسابقه ثبت نام کرده‌اند که پس از ارزیابی های لازم، در برنامه حضور پیدا می‌کنند.

گفتنی است حسین باقریان (مدیر تولید)، حسین مجد (طراح دکور صحنه و لباس)، امیر ابیلی (سردبیر) و محمد رعیت پور (نویسنده) از دیگر عوامل مسابقه «بازیمون» هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسابقه تلویزیونی سعید فتحی روشن بازیمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها

 

 در سطح کشور مسابقات زیادی برای کسانی که همنشین و مانوس با قرآن هستند، برگزار می‌شود. در تلویزیون مسابقه قرآنی که فضای جذابی داشته باشد و اختصاص به حافظان قرآن داشته باشد، نداریم. برنامه مسابقه قرآنی‌ها کاری از شبکه قرآن و معارف و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در ۲۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شد. از ویژگی‌های مهم برنامه می‌توان به مجری و تیم سردبیری اشاره کرد. اتاق فکر از نویسنده تا تیم سردبیری از حافظان قرآن کریم بودند. در واقع حافظان قرآن در تمام ارکان تولید «مسابقه قرآنی‌ها» نقش داشتند.

 طبیعتا ماجرای «محفل» با «مسابقه قرآنی‌ها» متفاوت است. «محفل» روایت فعالین و قاریان قرآنی است، اما در «مسابقه قرآنی‌ها» دو گروه چهار نفره مقابل هم قرار می‌گیرند، که قدرت حافظه و میزان حفظ قرآن را با سوالات طراحی شده به چالش می‌کشند. در نهایت یک گروه برنده می‌شود و کمک هزینه مشهد به گروه برگزیده اهدا می‌شود.

در ادامه قاری بین المللی، حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری توانمند برنامه از مردم و مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این برنامه مسابقه قرآنی را تماشا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه مسابقه قرآنی‌ها را روز‌های فرد ساعت ۲۲:۱۵ از قاب شبکه قرآن و معارف اسلامی به تماشا بنشینند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری در پی بارندگی‌های بهاری
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد