Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@14:56:59 GMT

ظریف درگذشت رمضان عبدالله را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۹۶۴۹

ظریف درگذشت رمضان عبدالله را تسلیت گفت

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در پیامی درگذشت رمضان عبدالله دبیر کل فقید جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نهایت تاثر و تاسف از خبر ضایعه درگذشت دکتر رمضان عبدالله شلح دبیر کل فقید جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از عمری مجاهدت و مبارزه و تلاش مخلصانه و فداکارانه در راه آرمان مقدس فلسطین و قدس شریف اطلاع یافتم.

ایشان با سابقه دیرینه در عرصه جهاد و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی، شخصیتی مبارز و ملی در عرصه فلسطین بود که عمر خویش را در شرایطی سخت و دشوار، شجاعانه و فداکارانه و علیرغم همه خطرات و تهدیدها، سربلند در مسیر مجاهدت، فداکاری و پایمردی درعرصه مقاومت و رهایی فلسطین عزیز و قدس شریف از یوغ اشغالگران صهیونیست صرف کرد.

دکتر رمضان عبدالله بعلاوه شخصیتی متواضع، اندیشمند، متفکر، خوش فکر و تقریبی بود که با اشراف عمیق به روند تحولات در منطقه و جهان، دغدغه و اهتمام ویژه‌ای به تقویت وحدت در بین آحاد مردم و گروه‌های فلسطینی و جهان اسلام داشت و همواره علاقمند و دلسوز اعتلاء و پیشرفت ایران اسلامی بعنوان پشتوانه و حامی مردم تحت ستم فلسطین بود.

اینجانب این ضایعه را به آحاد ملت غیور فلسطین به خصوص آقای زیاد النخاله دبیرکل جدید جنبش جهاد اسلامی و همه همرزمان ایشان در گروه‌های مقاومت و نیز خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و یقین دارم یاد و خاطره ایشان در وجدان همه ملت‌های آزادیخواه جهان به خصوص ملت فلسطین و ایران بعنوان نمادی از مقاومت و مبارزه باقی خواهد ماند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر امور خارجه محمد جواد ظریف جنبش جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است

مقام معظم رهبری عصر امروز پنج‌شنبه در دیدار آقای «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، نیروهای مقاومت و مردم غزه را تا این لحظه پیروز میدان خواندند و تاکید کردند: اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.   به گزارش ایسنا؛ مقام معظم رهبری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه گفتند: اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی‌های قدرت‌های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می‌کند، نشان می‌دهد این رژیم قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست.   مقام معظم رهبری خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین خاطر نشان کردند: به‌فضل الهی شما پیروزی نهایی مردم غزه را خواهید دید.   در این دیدار «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از موضوع فلسطین، یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی را گرامی داشت و گفت: آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است و به‌رغم همه سختی‌ها و توطئه‌ها، مردم غزه در کنار نیروهای مقاومت توانسته‌اند با ایستادگی کم‌نظیر خود، طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان آنها را برای نابودی مقاومت با شکست مواجه کنند.   وی با تاکید بر هماهنگی کامل میان نیروهای مقاومت به‌ویژه حماس و جهاد اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم غزه و نیروهای مقاومت بر استمرار ایستادگی تا پیروزی نهایی مصمم هستند و به لطف خداوند پیروزی نهایی در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد.  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است
  • آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است
  • غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین در امروز
  • جهاد اسلامی: ایران حامی همیشگی فلسطین است
  • محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی
  • مقام جهاد اسلامی: اختلاف اسرائیل و آمریکا نمایشی است/رژیم صهیونیستی منزوی شده است