Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، همچنین بنا بر تازه‌ترین آمارها تاکنون ۳ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۷۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ تاکنون بهبود یافته‌اند.

از میان ۳ میلیون و  ۱۶۲ هزار و ۹۱ مورد ابتلای فعال در سراسر جهان ۳ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۵۰۵ مورد معادل ۹۸ درصد از کل موارد وضعیت خفیف داشته و تنها ۵۳ هزار و ۵۸۶ مورد معادل ۲ درصد از کل موارد در وضعیت وخیم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین از ۳ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۹۵۴ پرنده مختومه بیماران مبتلا به کرونا ۳ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۷۸۴ نفر معادل ۸۹ درصد از موارد بهبود یافته و فقط ۴۰۲ هزار و ۱۷۰ نفر معادل ۱۱ درصد از موارد جان خود را از دست داده‌اند.

تا چندی پیش اروپا به یکی از مراکز شیوع کروناویروس جدید در جهان تبدیل شده بود اما این عفونت اکنون در بیشتر کشورهای اروپایی کنترل شده است. در این میان آمریکای جنوبی به ویژه برزیل به کانون جدیدی برای شیوع این ویروس تبدیل شده و سازمان‌ جهانی بهداشت نیز نسبت به وضعیت کشورهای این منطقه ابراز نگرانی کرده است. 

آمریکا همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد و بیشترین آمار قربانیان و مبتلایان به این بیماری را به خود اختصاص داده است. طبق آخرین آمار شمار قربانیان این کشور از ۱۱۲ هزار نفر عبور کرده است.

از سوی دیگر برزیل و روسیه به لحاظ تعداد مبتلایان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند و انگلیس نیز پس از آمریکا بیشترین شمار قربانیان ناشی از کروناویروس را به خود اختصاص داده است. ایران نیز که طی هفته‌های اخیر در رتبه‌های یازدهم و دوازدهم قرار داشت، امروز به رتبه دهم بازگشته و نگران‌کننده شده است.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «ورلداُمتر»، تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشورهایی که بنابر گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را داشته‌اند تا لحظه انتشار این خبر به ترتیب به شرح زیر است:

۱. آمریکا یک میلیون و ۹۸۸ هزار و ۵۴۴ مبتلا، ۱۱۲ هزار و ۹۶ قربانی

۲. برزیل ۶۷۶ هزار و ۴۹۴ مبتلا، ۳۶ هزار و ۴۴ قربانی

۳. روسیه ۴۵۸ هزار و ۶۸۹ مبتلا، ۵۷۲۵ قربانی

۴. اسپانیا ۲۸۸ هزار و ۳۹۰ مبتلا، ۲۷ هزار و ۱۳۵ قربانی

۵. انگلیس ۲۸۴ هزار و ۸۶۸ مبتلا، ۴۰ هزار و ۴۶۵ قربانی

۶. هند ۲۴۶ هزار و ۶۲۲ مبتلا، ۶۹۴۶ قربانی 

٧. ایتالیا ۲۳۴ هزار و ۸۰۱ مبتلا، ۳۳ هزار و ۸۴۶ قربانی

۸. پرو ۱۹۱ هزار و ۷۵۸ مبتلا، ۵۳۰۱ قربانی

۹. آلمان ۱۸۵ هزار و ۶۹۶ مبتلا، ۸۷۶۹ قربانی

۱۰. ایران ۱۶۹ هزار و ۴۲۵ مبتلا، ۸۲۰۹ قربانی

پس از آن کشورهای ترکیه با ۱۶۹ هزار و ۲۱۸ مبتلا، فرانسه با ۱۵۳ هزار و ۶۳۴ مبتلا، شیلی با ۱۲۷ هزار و ۷۴۵ مبتلا، مکزیک با ۱۱۳ هزار و ۶۱۹ مبتلا، عربستان سعودی با ۹۸ هزار و ۸۶۹ مبتلا، کانادا با ۹۵ هزار و ۵۷ مبتلا، پاکستان با ۹۳ هزار و ۹۸۳ مبتلا، چین با ۸۳ هزار و ۳۶ مبتلا، قطر با ۶۷ هزار و ۱۹۵ مبتلا، بنگلادش با ۶۳ هزار و ۲۶ هزار مبتلا و بلژیک با ۵۹ هزار و ۷۲ مبتلا  بیش از ۵۰ هزار مورد ابتلا را تاکنون ثبت کرده‌اند.

همچنین کشورهای بلاروس، هلند، آفریقای جنوبی، سوئد، اکوادور، امارات متحده عربی، کلمبیا، سنگاپور، پرتغال، مصر، کویت، سوئیس، اندونزی، اوکراین، لهستان، ایرلند، آرژانتین، فیلیپین و رومانی بیش از ۲۰ هزار مبتلا را تاکنون ثبت کرده‌اند. 

کد خبر 518793 برچسب‌ها كروناويروس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۷ فروردين

ایتنا - بیت‌کوین با افزایش چهار درصدی به مرز ۷۰هزار دلار رسید.
بیت‌کوین در روز دوشنبه در بحبوحه رشد گسترده در بازار کریپتو چهار درصد افزایش یافت. ارز دیجیتال به ۷۰هزار دلار رسید که نشان‌دهنده تجدید حیات قابل توجه، نزدیک به بالاترین میزان خود است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این دستاورد بیت‌کوین، دوره ۱۰روزه پایین‌تر از این قیمت را به پایان رساند؛ بیت‌کوین در هفته گذشته ۳.۲۷ درصد رشد کرد. این افزایش تنها به بیت‌کوین محدود نشد، سولانا و آوالانچ نیز ۹ درصد سود ثبت کردند.

بیت‌کوین پس از رسیدن به بالاترین سطح روزانه خود، با ۳.۹۹ درصد افزایش به ۶۹هزار و۸۵۹ دلار در ساعت ۱۲:۰۰ عصر به وقت شرقی رسید. اتریوم در همان زمان با جهش ۳.۶۱ درصدی به ۳۵۸۲ دلار رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۶۷ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۴.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۰۰ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۲۴ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۲.۶۸میلیارد دلار است که ۴۹.۶۳ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۰.۹۶ میلیارد دلار است که  ۹.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۹۹.۹۴ میلیارد دلار است که ۸۸.۷۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۷۰ هزار و ۵۹۸.۵۲دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۵۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸.۰۰ درصد افزایش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۶۳۳.۹۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۲۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۴۲ درصد افزایش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۵۹۱.۵۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۲.۰۹ درصد افزایش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۹۴.۰۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۷۷ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۷۲ درصد افزایش
۶-  ریپل
قیمت: ۶۴۶۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۶.۵۳ درصد افزایش
۷- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۷۹۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۳.۲۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳۴.۶۰ درصد افزایش
۹-  کاردانو
قیمت: ۰.۶۷۰۷دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۱۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۶.۷۴ درصد افزایش
۱۰ – آوالانچ
قیمت: ۵۸.۴۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۳.۴۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۸۴ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۸ فروردين
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • جایگاه دهم آسیا سهم دختران جوان فوتبال ایران
  • تیم فوتبال دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۷ فروردين
  • کاهش نرخ باروری در اکثر کشورها در دهه های آینده
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید