Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ۲۰ برنامه ویژه صنعت برق کشور، امسال در چارچوب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛ «ساخت و سازها» و «ساز و کارها» اجرا می‌شود. تاریخ انتشار: 09:33 - 18 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۸۴۱ خبرگزاری میزان - براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو؛ طبق گزارش معاونت برق و انرژی، این برنامه‌ها شامل اجرای کامل برنامه ۰۹۹ (خاموشی صفر در تابستان ۹۹)، به مدار آوردن دیسپاچینگ پیشرفته ملی کشور، استفاده از میعانات گازی برای سوخت توربین گاز، ادامه کاهش تلفات در بخش توزیع و رساندن آن به ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصد، ادامه افزایش راندمان متوسط سالیانه در نیروگاه‌های حرارتی و رساندن آن به بیش از ۳۹ درصد، شروع فعالیت اجرایی نیروگاه سیریک هرمزگان و شروع فعالیت اجرایی اولین نیروگاه ملی با راندمان ۶۰ درصد است.
همچنین اتمام خط سوم ۴۰۰ کیلوولت ایران – ارمنستان، به مدار آوردن اولین نیروگاه زمین گرمایی کشور، توسعه فیبرنوری در بستر شبکه برق با استفاده از ظرفیت شرکت‌های فناوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزایش صادرات برق به کشور‌های همسایه، تکمیل مطالعه سنکرون‌سازی (هم‌فاز کردن) شبکه‌های برق ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان، دیگر برنامه‌های ویژه صنعت برق کشور در سال جاری به شمار می‌رود. بیشتر بخوانید: استخراج ارز دیجیتال در ماه‌های گرم توجیه اقتصادی ندارد توسعه دفاع سایبری در حوزه زیرساخت‌های شبکه برق ایران، برنامه‌ریزی بهینه و زمان واقعی توان راکتیو در شبکه برق کشور که برای نخستین بار مابین کشور‌های منطقه اجرا می‌شود، به عنوان دو برنامه مهم دیگر در این حوزه بود.
از دیگر برنامه‌های ویژه صنعت برق کشور در سال جاری می‌توان به راه‌اندازی بازار میان روزی (intra- day market) در شبکه برق، بومی سازی سامانه‌های راهبری شبکه برق (EMS/SCADA)، گسترش ایستگاه‌های شارژ برقی و جایگزینی ۵۰ هزار موتورسیکلت بنزینی با موتور‌های برقی اشاره کرد.
تحول دیجیتال در بخش توزیع برق بر اساس یکپارچه‌سازی سامانه‌های فنی و غیرفنی، افزایش سهم ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر به حداقل ۲ درصد از ظرفیت کل نیروگاه‌های کشور و حمایت کامل از ساخت کولر‌های گازی با راندمان بالا در کشور، تدوین استاندارد و اجرایی کردن استاندارد انرژی دستگاه‌های کولرگازی با همکاری وزارت صمت هم دیگر برنامه‌های ویژه صنعت برق در چارچوب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛ «ساخت و سازها» و «ساز و کارها» است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت نیرو اخبار اقتصادی وزارت نیرو ویژه صنعت برق برق کشور شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد

مدیرعامل شرکت توانیر با صدور حکمی، مهدی مقیم زاده را به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در حکم جدید خود مبنی بر انتصاب "مهدی مقیم زاده" به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، بر ضرورت رعایت روحیه انقلابی و جهادی، اصول عدالت محوری, فساد ستیزی و مردم داری تاکید کرده است.

طبق اعلام شرکت توانیر، مهدی  مقیم زاده فعالیت خود را در صنعت برق از سال ١٣٧٥ آغاز کرد و پس از طی مسوولیت‌هایی در پستهای مدیر دفتر پشتیبانی،بهره برداری  و برنامه ریزی و مدیر دفتر برنامه ریزی و نظارت بر شبکه شرکت مدیریت شبکه برق ایران، سال ١٣٩٧ در پست معاونت راهبری شبکه برق کشور مشغول به کار شد و تا دی 1402 که به عنوان سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد، به عنوان معاون راهبری شرکت مدیریت شبکه برق ایران فعالیت داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • طرح ملی زندگی با آیه‌ها برای مدت طولانی اجرا می‌شود
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • صادرات خدمات فنی مهندسی حوزه آب به ۲۰ کشور در جهان
  • «محفل» و «زندگی پس از زندگی»؛ پربازدیدترین برنامه‌های تلوبیون در ماه رمضان
  • اجرای پروژه های آبی توسط مهندسان ایرانی در ۲۰ کشور جهان
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد