Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@13:40:46 GMT

می‌توانستم مانند مسی و رونالدو شوم اما نخواستم

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۹۷۸۲

می‌توانستم مانند مسی و رونالدو شوم اما نخواستم

به گزارش افکارنیوز،

وسلی اسنایدر یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هلند به شمار می‌آید که سابقه حضور در تیم‌های بزرگی مثل آژاکس، رئال مادرید و اینتر را در کارنامه دارد.

اخبار ورزشی- بهترین دوران حضور اسنایدر در مستطیل سبز به زمان حضورش در اینتر برمی‌گردد که توانست با این تیم قهرمانی در سه گانه ایتالیا و اروپا را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: به صراحت بگویم من این استعداد را داشتم که مانند مسی و رونالدو شوم اما خودم چنین چیزی را نخواستم. مسی و رونالدو برای رسیدن به چنین جایگاهی فداکاری زیادی داشته‌اند. آن‌ها بسیاری از غذاها را برخود ممنوع کرده‌اند اما من چنین چیزی نخواستم.

اسنایدر ادامه داد: مسی و رونالدو واقعا متفاوت هستند و با شایستگی هم به چنین جایگاهی رسیده‌اند.من از خودم راضی هستم و وقتی به عقب نگاه می کنم به هیچ وجه پشیمان نیستم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئال مادرید اسنایدر مسی رونالدو ایتالیا رئال مادرید فوتبال هلند مسی رونالدو اسنایدر مسی و رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد

پویانمایی «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشور‌های ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویا‌های شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویا‌های اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند