Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه باشگاه قطری که در دوران کرونا تمرینات خود را با رعایت فاصله اجتماعی آغاز کرده بودند، می‌توانند ۵ روز دیرتر تمرینات گروهی را به منظور حضور در ادامه رقابت‌های لیگ این کشور آغاز کنند. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نوشته روزنامه الرایه قطر سه باشگاه العربی، الدحیل و الریان برخلاف دیگر باشگاه‌های قطری تمرینات خود را از 15 ژوئن (26 خرداد) آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات این سه تیم که هر 3 در جمع بالانشینان جدول لیگ قطر حضور دارند زودتر از سایر باشگاه‌های قطری در طول دوران قرنطینه آغاز شده بود و با رعایت فاصله اجتماعی زیر نظر کادر فنی دنبال می‌شد.

برهمین اساس یاران مرتضی پورعلی گنجی در باشگاه العربی به همراه 3 تیم دیگر می‌توانند به مدت 5 روز دیرتر تمرینات گروهی خود را آغاز کنند، این در حالی است که سایر باشگاه‌های قطری از روز 10 ژوئن تمرینات گروهی خود را آغاز خواهند کرد.

براساس دستورالعمل سازمان لیگ ستارگان قطر کلیه تیم‌ها پیش از آغاز تمرینات تست‌های پزشکی مرتبط با کرونا را داده و پس از مشخص شدن نتایج به منظور حضور در تمرینات گروهی وارد قرنطینه خواهند شد.

گزارش الوطن از احتمال تغییرات در تیم پورعلی‌گنجی

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال مرتضی پورعلی‌گنجی لیگ ستارگان قطر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال مرتضی پورعلی گنجی لیگ ستارگان قطر فوتبال مرتضی پورعلی گنجی لیگ ستارگان قطر تمرینات گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.
به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند.
در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.
دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که دولت تخصیص‌های بعدی را انجام دهد، مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید