Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@08:03:02 GMT

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۹۸۲۷

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی (رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا) درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای هراز،چالوس،فیروزکوه ، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت وبرگشت) روان و فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور ها تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک سنگین و در محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس نیمه سنگین است.

لینک کوتاه: asriran.com/0034R6

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترافیک آزادراه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران-شمال اعمال شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد از محور چالوس و آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است و در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده‌های انارک، هزارچم، تونل کندوان و گرماب، محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو، شنگلده و آب اسک هستیم.

وی ادامه داد:  ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت-قزوین محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و ورودی شهر رودبار و تردد روان در محور فیروزکوه (رفت و برگشت) گزارش شده است.

محرابی نیا در خصوص  آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل گلشهر تا مهرشهر و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و آزادراه کرج-قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر را شاهد هستیم.

او درباره  آخرین وضعیت جوی هم گفت:  بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی گزارش شده است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۷ فروردین ماه
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۶ فروردین ماه
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران-شمال اعمال شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه ها پس از تعطیلات / ترافیک سنگین در محور هراز
  • بار ترافیکی سنگین در محور هزار/ خروج بار ترافیکی تا امشب