Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر گفت: تعداد 150 فرزند یتیم و 477 فرزند معنوی (محسنین) در شهرستان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد که جمعاً 638 نفر توسط چهار هزار و 161 حامی ماهانه کمک می‌شوند.

سید محمد علی مهیمنیان فر در نشست خبری به تشریح اقدامات انجام شده کمیته امداد بوشهر پرداخت و گفت: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کمک به اقشار آسیب پذیر و نیز افراد متضرر از قبل ویروس کرونا، کمیته امداد برنامه‌هایی را در سه محور برنامه ریزی کرد و با همراهی مردم و خیرین و مرکز نیکوکاری تواسنت در بحث کمک‌های نقدی و غیر نقدی کمک شایانی را به اقشار آسیب پذیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر گفت: در مجموع 32 میلیون تومان در بحث کمک به کسب و کارهای متضرر از ویروس کرونا جمع اوری شد و در حوزه تأمین سبد کمک معیشتی، به بیش از سه هزار و 400 خانوار تحت پوشش توزیع گردید که ارزش هر بسته به طور میانگین 300 هزار تومان بوده است.

وی از توزیع غذای گرم در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: برای این منظور سه آشپزخانه راه اندازی و بیش از 59 هزار و 500 پرس غذا وعده قبل از افطار بین مددجویان توزیع شد.

مهیمنیان فر حامی یابی را از دیگر مأموریت‌های کمیته امداد دانست و بیان داشت: در حال حاضر بیش از چهار هزار و 161 مورد حامی فعال در شهرستان داریم که 380 نفر در ماه مبارک رمضان جذب شدند؛ همچنین تعداد 150 فرزند یتیم و 477 فرزند معنوی (محسنین) در شهرستان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد که جمعاً 638 نفر توسط چهار هزار و 161 حامی ماهانه کمک می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر توانمندسازی مددجویان را یکی از وضایف مهم کمیته امداد عنوان کرد و گفت: سال گذشته در حوزه اشتغال 322 نفر در مراکز فنی حرفه‌ای آموزش دیدند و امسال نیز بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده قرار است به 330 نفر آموزش داده شود.

وی افزود: در حوزه پرداخت وام اشتغال سال گذشته به 255 نفر وام اشتغال زایی اعطا شد و امسال بنا دارین به 375 نفر در این حوزه کمک شود.

مهیمنیان فر با اشاره به طرح راهبران شغلی گفت: سال گذشته تعداد 98 نفر از مددجویان به راهبر شغلی معرفی شد که این افراد شد با انجام فعالیت‌های اشتغال زایی درون خانه به کسب درآمد می‌پردازند. بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال 200 نفر به راهبران شغلی معرفی خواهند شد.

وی ابراز داشت: در بحث کاریابی سال گذشته 218 نفر به کارفرمایان معرفی و در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند و امسال نیز بنا داریم تعداد 192 نفر جهت اشتغال به کارفرمایان معرفی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس کمیته امداد سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.
باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید؛ توزیع خرما بین خانواده‌های ایتام در هرمزگان
وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران