Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه شهروندان فلسطینی ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.

به دنبال این یورش وحشیانه، درگیری شدیدی میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان درگرفت.

شاهدان عینی اعلام کردند که صهیونیست‌ها در جریان این درگیری از گلوله‌های جنگی و گازهای اشک‌آور علیه فلسطینیان استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظامیان صهیونیست در جریان درگیری مذکور شماری از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.

کد خبر 4943098

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی کرانه باختری ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران عراق نژادپرستی روسیه عربستان سعودی جورج فلوید فلسطین سوریه لیبی افغانستان صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های «شهدا الاقصی» شاخه نابلس با صدور بیانیه‌هایی از عملیات‌های ضدصهیونیستی خود در کرانه باختری خبر داد.

گردان‌های شهدا الاقصی در نابلس اعلام کرد که مبارزان این گردان‌های گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در ایست‌بازرسی «حواره» به رگبار بسته‌اند.

علاوه بر این بر اساس اعلام گردان‌های شهدالاقصی در نابلس، مبارزان این گردان‌ها به شدت با نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی که به روستای «برقه» در کرانه باختری یورش بردند درگیر شده‌اند.

گردان‌های شهدا الاقصی تاکید کرد که در این عملیات مبارزان فلسطینی چندین بسته انفجاری را به روی جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کرده‌اند.

از سوی دیگر گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) با انتشار فیلمی مسوولیت عملیات ضدصهیونیستی منطقه «نبی الیاس» در اطراف «قلقیلیه» واقع در کرانه باختری را به عهده گرفت. در این عملیات ۲ صهیونیست از جمله یک نظامی زخمی شدند.

کمی پیش‌تر نیز رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از اجرای یک عملیات ضدصهیونیستی جدید در کرانه باختری خبر داد.

بر اساس گزارش این رسانه رژیم صهیونیستی فردی تلاش کرده در ایست‌بازرسی «بکوت» واقع در دره اردن در کرانه باختری با چاقو به یکی از نظامیان صهیونیست آسیب بزند.

طبق اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی فردی که این عملیات را به انجام رسانده به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

رسانه‌های فلسطینی نیز اعلام کردند که مجری این عملیات یک زن بوده است.

کد خبر 6084731

دیگر خبرها

  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها
  • افزایش آمار شهدای کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی