Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حسین فشنگچی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از ادامه یا لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به نظرم اگر بازی‌های باقی مانده برگزار نشود اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد، اما با مصلحت اندیشی قرار است بازی‌ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته امیدوارم برای بازیکنان اتفاق بدی رخ ندهد.

او درباره اینکه پرسپولیس موافق برگزاری بازی‌های لیگ برتر است، بیان کرد: به هر حال این موضوع منطقی است که پرسپولیس با ۱۰ امتیاز بیشتر از سایر تیم‌ها و در آستانه قهرمانی دوست دارد ادامه بازی‌های فوتبال برگزار شود. همچنین پرسپولیس شرایط سختی ندارد و بعید می‌دانم اتفاق خاصی برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی  این تیم رخ بدهد.

پرداخت نکردن قراردادها یکی از دلایل مخالفت با برگزاری لیگ است 

فشنگچی درباره اینکه باشگاه‌های خصوصی به علت پرداخت نکردن مابقی قرارداد‌های بازیکنان خود خواستار برگزار نشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال شده اند، گفت:  ابتدا سلامت بازیکنان و خانواده‌های آن‌ها اهمیت دارد و بعد از آن مسائل دیگر مهم است. به هر حال رقم قرارداد‌های بازیکنان زیاد است و پرداخت نکردن مابقی مبالغ یکی از دلایل باشگاه‌ها برای برگزار نشدن بازی‌ها محسوب می‌شود.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: خدا را شکر در حال حاضر وضعیت پرسپولیس خوب است، اما در زمان ما شرایط سرخپوشان چنگی به دل نمی‌زد.

طلبم از پرسپولیس را بخشیدم 

فشنگچی درباره طلبش از پرسپولیس، بیان کرد: با وجود اینکه طلبم کم نبود، اما به خاطر اینکه پرسپولیس را دوست دادم طلبم را بخشیدم.

کاپیتان تیم فوتبال هوادار درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: به هر حال بعد از صدور مجوز ستاد مبارزه با کرونا تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و تیم ما هم شرایط مناسبی دارد و آماده برگزاری بازی‌ها هستیم.

او درباره اینکه برخی از تست‌های کرونای بازیکنان درست نیست، گفت: به نظرم سازمان لیگ باید تیم‌هایی که تست‌های خود را اشتباه اعلام می‌کنند را جریمه و محروم کند تا درس عبرتی برای سایر تیم‌ها باشد.

باشگاه هوادار حدود ۵۰  درصد قراردادها را داده است 

فشنگچی درباره وضعیت مالی باشگاه هوادار  اظهار کرد: مسئولان باشگاه تقریبا قبل از شیوع ویروس کرونا پرداختی‌ها را در موعد مقرر دادند و تاکنون حدود ۵۰  درصد مبالغ قرارداد‌ها پرداخت شده است.

کاپیتان تیم هوادار درباره وضعیت قراردادش با این تیم گفت: من قراردادم با باشگاه هوادار به پایان رسیده است و مسئولان این باشگاه پیشنهادی هم برای تمدید قرارداد ندادند و تصمیمی هم برای آینده ام نگرفتم.

پیشنهادی از باشگاه پرسپولیس ندارم

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه پیشنهادی از این تیم نداشته است، بیان کرد: از سن و سال من گذشته است و پیشنهادی از باشگاه پرسپولیس ندارم. 

او درباره اینکه حاضر است بخشی از مبلغ قراردادش را کم کند، گفت: اگر بازی‌ها برگزار نشود مشکلی برای کاهش قرارداد خود ندارم.

فشنگچی درباره وضعیت تیم هوادار در جدول رده بندی گفت: در حال حاضر تیم ما در میانه جدول قرار دارد و تلاش می‌کنیم برای سال بعد بهتر نتیجه بگیریم و هدفمان صعود به لیگ برتر فوتبال است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس امیرحسین فشنگچی بازیکن سابق پرسپولیس درباره وضعیت لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: توافق خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن!

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228206 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند