Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب‌الله لبنان، گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف فلسطینی درگذشت دبیرکل پیشین جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفتند و اعلام کردند، وی همواره در خط جهاد و مقاومت ثابت‌قدم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «رمضان عبدالله شلح» دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین که از سال ۱۹۹۵ این سمت را بر عهده داشت و در سال ۲۰۱۸ به دلیل بیماری آن را به «زیاد النَخّاله» سپرد، شنبه شب (دیشب) در سن ۶۲ سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  گروه‌های و شخصیت‌های مختلف در پیام‌هایی درگذشت رمضان عبدالله را تسلیت گفتند.   حماس   بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، جنبش حماس در پیام تسلیت خود، رمضان عبدالله را از بزرگان جهاد و مقاومت خواند و گفت: وی اسوه‌ای در صبر و صلابت و سخن حق و اسطوره جهاد و دعوت به خدا بود که به خاطر اسلام و مسأله فلسطین کار می‌کرد.   فتح   جنبش فتح هم درگذشت رمضان عبدالله شلح را به امت‌های عربی و اسلامی و تمام آزادگان جهان تسلیت گفت.   مجاهدین   «اسعد ابوشریعه» (ابوالشیخ) دبیرکل جنبش مجاهدین و اعضای دفتر این جنبش و تمام کادر آن هم درگذشت رمضان عبدالله را به خانواده وی و جنبش جهاد اسلامی تسلیت گفتند و او را یک فرمانده بزرگ ملی خواندند.   جنبش مجاهدین ادامه داد، رمضان عبدالله پس از یک زندگی سرشار از جهاد و دفاع از فلسطین و پس از نبردی طولانی با بیماری درگذشت.   زیاد النخاله   «زیاد النخاله» دبیرکل فعلی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درگذشت رمضان عبدالله را به ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی تسلیت گفت.   محمود عباس   «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردن ضمن تسلیت اعلام کرد: ما یک شخصیت ملی بزرگ را از دست دادیم.   اسماعیل هنیه   «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد، فلسطین و امت اسلام امروز یک فرمانده مجاهد که پرچم مقاومت را به دست داشت و جنبشی بزرگ از جنبش‌های مقاومت و جهاد  را رهبری می‌کرد، از دست داد.   وی افزود، رمضان عبدالله در بطن مقاومت و انتفاضه انقلاب در سرزمین فلسطین زاده شد و پرچم آن را در داخل و خارج فلسطین به دست داشت.   هنیه در اشاره به ویژگی‌های خوب اخلاقی رمضان عبدالله گفت، وی دو صفت متمایز داشت، ثبات بر خط مقاومت و جهاد علیرغم تمام فداکاری‌ها و ترور رهبران جهاد و دوم صفت تلاش وی برای حفظ وحدت برای ماندن در سنگر مقاومت.   موسی ابومرزوق   «موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی حماس هم ضمن تسلیت این موضوع اعلام کرد، بر جهاد اسلامی شرایط سختی گذشت اما ابوعبدالله (رمضان عبدالله) این امانت را به دوش کشید و جنبشی فلسطینی ارائه داد که هدفی مشخص در آزادسازی فلسطین داشت.   یوسف الحساینه   «یوسف الحساینه» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین با انتشار متنی اعلام کرد، رمضان عبدالله قلبها را پر از عشق به فلسطین و جهاد در راه آن کرد.   حازم قاسم   «حازم قاسم» عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد، رمضان عبدالله به خاطر فلسطین و مقدسات آن و نیز بازگرداندن خاک آن تلاش کرد.   حزب‌الله لبنان   جنبش حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شخصیتی برجسته از سران مقاومت در دوره جدید را از دست دادیم.   بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، حزب‌الله در ادامه این ضایعه را به جهاداسلامی و در مقدمه آن زیاد النخاله تسلیت گفت و بر همبستگی و ایستادگی در کنار جنبش جهاد اسلامی برای ادامه این مسیر تأکید کرد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: درگذشت رمضان عبدالله جهاد اسلامی فلسطین جنبش جهاد اسلامی رمضان عبدالله دفتر سیاسی تسلیت گفت حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید رویارویی با اشغالگران
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید تقابل با اشغالگران