Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا وارثی روز یکشنبه در نشست ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا در استان قزوین افزود: برای جمع‌آوری معتادان متجاهر ۲ کمپ برای قرنطینه و نگهداری معتادان (مراکز ماده ۱۶) در نظر گرفته شده است که با نظارت دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در نظر داریم تا معتادان متجاهر حداقل ۱۵ روز در قرنطینه باشند و اگر لازم شد اقدامات غربالگری و بهداشتی برای جلوگیری از حلقه انتقال این بیماری را لحاظ کنیم که این مهم نیازمند استفاده از ظرفیت دیگر مراکز ترک اعتیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وارثی تاکید کرد: از مسؤولان استان تقاضا داریم که کمپ های مراکز نهگداری معتادان ماده ۱۵ (مدیریت خصوصی) در هر شهرستان بازگشایی شده و پروتکل های بهداشتی در آن رعایت شود.

مدیرکل بهزیستی قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم های سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی در استان آماده به کار بوده و به شهروندان قزوینی خدمات رسانی می‌کند.

به علت شیوع بیماری کرونا و احتمال انتقال این بیماری از از جمع آوری معتادان متجاهر در کل کشور جلوگیری شده بود.

بنابر اعلام دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، حدود یک هزار و ۸۰۰ معتاد متجاهر در استان قزوین شناسایی شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا معتادان متجاهر استان قزوین سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا معتادان متجاهر استان قزوین سازمان بهزیستی کشور ویروس کرونا معتادان متجاهر استان قزوین سازمان بهزیستی کشور معتادان متجاهر استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته در «دیلم» جمع آوری شد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی جوانبخت عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم‌های بهداشت محیط دیلم، طی ۲۴ ساعت ایام تعطیلات نوروز در حال نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی هستند.

وی افزود: در تعطیلات نوروز، بازرسان بهداشت محیط دیلم از مراکز عرضه مواد غذایی سطح شهرستان مقدار ۱۲۰ کیلوگرم مواد غذایی فاقد تاریخ و غیرقابل‌مصرف را جمع‌آوری کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم مطرح کرد: شهروندان خرید مواد غذایی خود را از مراکز معتبر انجام دهند و به تاریخ‌مصرف و شرایط نگهداری مواد غذایی توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف بهداشتی با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

کد خبر 6063096

دیگر خبرها

  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • اجرای طرح آرامش در شهر توسط پلیس شهرستان اردل
  • آسمانی صاف و آفتابی در استان قزوین
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از فردا
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا
  • مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته در «دیلم» جمع آوری شد
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز