Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حضور افراد در ادارات به روال عادی خود بازگشته و افراد مجبور هستند همزمان با شیوع کرونا به محل کار خود بروند که رعایت برخی توصیه‌های بهداشتی برای این افراد ضروری است. تاریخ انتشار: 09:55 - 18 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۸۴۴

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: در این شرایط باید تاکید کرد همانگونه که همگی ما در مقابل مراقبت از خود و خانواده‌های خود مسئولیم، مسئولیت محافظت از سلامت مشتریان و ارباب رجوع هم بر عهده ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا رعایت موارد زیر میزان استرس افراد در محیط کار را کاهش می‌دهد و مراجعین آرامش بیشتری پیدا می‌کنند.

اطلاع رسانی وآموزش: نصب تابلوی بزرگی که به مراجعان تذکر دهد در صورت داشتن علایم سرماخوردگی مراجعه خود را به تاخیر بیاندازند.

به پرسنل و مراجعین یادآوری شود که فاصله فیزیکی بیش از یک متر را از سایر مراجعین و کارکنان رعایت کنند، در صورت عطسه یا سرفه با دستمال یا گودی آرنج خود از انتشار ویروس جلوگیری کنند.

علاوه بر آموزش پرسنل، با نصب اطلاعیه و پوستر در نقاط مختلف اداره شستشوی صحیح دست‌ها، رعایت فاصله و سایرنکات بهداشتی یادآوری شود.

معاینه مراجعین: در هنگام ورود با تب سنجی الکترونیک از ورود مراجعین تب دار ممانعت شود.

رعایت فاصله:کارمندان فقط برای کار‌های ضروری به اداره فراخوانده شوند. درصورت امکان کار‌ها به شکل دورکاری مدیریت شوند. ماموریت‌ها و سفر‌های کاری غیرضرور لغو شوند.

از ارباب رجوع خواسته شود وسایل خود را روی میزکارمندان نگذارد.

درصورت ردوبدل کردن مدارک، پوشه، خودکار یا هر وسیله دیگری حتما از دستکش استفاده شود و شستشوی دست‌ها فراموش نشود.

جهت جلوگیری از تجمع ارباب رجوع، توصیه می‌شود از سیستم نوبت دهی استفاده شود و افراد برحسب نوبت و یکی یکی وارد اتاق اداری شوند و در خارج از اتاق نیز فاصله فیزیکی را رعایت کنند.

ضدعفونی: میز، تلفن‌ها، موبایل‌ها، صفحه کلید، موس و پد موس و سایراجزای کامپیوترها، دستگیره‌های درها، کشو‌ها و قفسه‌ها، دسته‌های صندلی‌ها باید مرتبا ضدعفونی شوند.

همچنین فضای کار به تهویه مناسب نیاز دارد.

سرویس‌های بهداشتی بیشتر از گذشته به نظافت وضدعفونی احتیاج دارند.

وسایل بهداشتی: وجود صابون و مواد ضدعفونی کننده کافی در سرویس بهداشتی و در فضای اداره مرتب چک شود.

جعبه دستمال کاغذی دردسترس همه کارکنان و مراجعان قرار داشته باشد.

کارمندان درصورت مواجهه مستقیم با همدیگر و با ارباب رجوع از ماسک ودستکش استفاده کنند.

شناسایی و جداسازی موارد مشکوک:به کارکنان آموزش دهید که در صورت داشتن علایم شبه سرماخوردگی به محل کار نیایند و توصیه جدی به قرنطینه خانگی شوند. به آن‌ها آموزش دهید که جهت پیگیری علایم با سامانه ۴٠٣٠ تماس برقرار کنند.

امضاء و اثر انگشت: خودکار مشترک در دسترس ارباب رجوع نگذارید، در صورت نداشتن خودکار شخصی، حتما خودکار امانتی را پس از مصرف ضد عفونی کنید.

در صورت استفاده از استامپ یا دستگاه الکترونیک ثبت اثر انگشت، محلول ضد عفونی را برای تمیز کردن انگشت در اختیار مراجعان قرار دهید.

بیشتر بخوانید: ۸۰ درصد مبتلایان به کرونا بهبود می‌ یابند

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا ارباب رجوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با اشاره به تاثیر حضور پلیس در کاهش آمار وقوع جرائم، گفت: جغرافیای جرائم در حوزه جرائم مهم و پرتکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان مشخص شده و پایش‌های تصویری افزایش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، صادق جعفری در جلسه با فرمانده انتظامی و روسای کلانتری‌های اهواز، گفت: جغرافیای جرائم در حوزه جرائم مهم و پرتکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان تقریبا مشخص شده و پایش‌های تصویری نیز در این مناطق افزایش یافته است.

وی افزود: با این وجود، حضور پلیس پیشگیری در کاهش آمار وقوع جرائم بسیار موثر است و در صورت نیاز و با دریافت مجوزهای لازم، باید ایست‌های بازرسی مقطعی نیز در برخی مناطق برپا شود.

جعفری چگنی گفت: پلیس پیشگیری باید به لینک دوربین‌های سطح شهر دسترسی داشته باشد تا در صورت وقوع جرم، بتواند در کشف آن موثرتر عمل کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با تاکید بر ضرورت آموزش مستمر نیروهای پلیس، بیان کرد: کشف سرقت باید به کشف اموال مسروقه منجر شود تا حق مالباخته به درستی ایفا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه