Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان روز گذشته به علت صادر نشدن مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا لغو شد، کمیته فوتسال در صدد بر آمده تا هر چه زودتر این مشکل را حل کرده تا بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بتوانند بدون دغدغه خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز‌های اخیر کمیته فوتسال بار‌ها با مسئولان فدراسیون فوتبال جلساتی را برگزار کرده و درباره مشکلات تیم ملی قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا با دبیر کل فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی را انجام داده است و راجع به بحث پاداش بازیکنان تیم ملی و لغو اردوی تمرینات تیم ملی مذاکراتی را داشته اند. در همین راستا قرار شد مسئولان فدراسیون فوتبال هم در اسرع وقت مشکلات تیم ملی فوتسال را برطرف کرده تا ملی پوشان کشورمان مشکلی برای حضور در جام ملت‌ها آسیا نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال "ب" بعد از جام ملت‌ها مشخص می‌شود؟

داوود پرهیزگار رئیس کمیته فوتسال دیروز به همراه مسئولان فدراسیون فوتبال جلسه‌ای با مسئولان کمیته پزشکی برگزار کرد و در نهایت تصمیم بر این شد که تیم ملی فوتسال با رعایت یک سری از پروتکل‌های بهداشتی تمرینات خود را به زودی برگزار کند. طبق شنیده‌ها قرار است اولین تمرین تیم ملی قبل از جام ملت‌های آسیا، پس از برگزاری مسابقه فینال لیگ برتر بین ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان آغاز شود. آن طور که شنیده می‌شود، کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفته تمرینات ملی پوشان را یک باره بعد از بازی فینال لیگ برتر یعنی اواسط تیر ماه برگزار کند، تا هم تمرینات با حضور بازیکنان جوان و با تجربه برگزار شود و هم این که تا آن زمان قطعا مجوز تمرینات از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر خواهد شد.

تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند و هنوز زمان مشخصی برای این رقابت‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده است و به احتمال بسیار زیاد مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا با تعویق چند ماهه برگزار خواهد شد. ملی پوشان کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، تایلند و کره جنوبی همگروه شده است.

بیشتر بخوانید:

پاداش معوقه ملی پوشان فوتسال چقدر است؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال اردوی تیم ملی فوتسال فدراسیون فوتبال جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال کمیته فوتسال جام ملت ها ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی

به گزارش ورزش سه، پس از اظهارات مدیر تیم سپاهان که در خصوص داوری اعتراض کرده و عملکرد داوران را علیه این تیم خوانده بود، فدراسیون به مصاحبه او واکنش نشان داد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر باشگاه سپاهان اصفهان جهت ادای پاره ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد. 
در این اطلاعیه تاکید شده است: عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

این اولین واکنش رسمی کمیته اخلاق به مقررات جدید پیرامون محدودیت اهالی فوتبال برای صحبت در مورد داوری و تیم حریف است.

دیگر خبرها

  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد