Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک خبرنگار سعودی از جزئیات نحوه و زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا 2020 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سلطان المهوس، خبرنگار سعودی درباره شرایط برگزاری لیگ قهرمانان آسیا 2020 و زمان آغاز مسابقات عنوان کرد: در ابتدا باید بگویم که ادامه این دیدارها به صورت متمرکز و در یک کشور برگزار می شود و تمام اعضای AFC با این پیشنهاد موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره شرایط میزبانی گفت: مهمترین نکته، پذیرفتن پروتکل های بهداشتی AFC است. هر کشوری که بتواند در سریع ترین زمان ممکن این پروتکل ها را بپذیرد و ورزشگاه های مناسب برای این بازی ها داشته باشد، میزبان لیگ قهرمانان 2020 می شود.

خبرنگار عربستانی درباره زمان آغاز لیگ قهرمانان و گمانه زنی ها عنوان کرد: زمان پیشنهادی برای آغاز مسابقات در ماه سپتامبر (شهریور) است. این زمان پیشنهادی از سوی تمام اعضا تایید شده و بدون شک دیدارها در این موعد آغاز خواهد شد.

وی درباره سیستم برگزاری بازی ها گفت: با توجه به متمرکز شدن لیگ قهرمانان، این مسابقات به صورت تک بازی خواهد بود و مثل گذشته رفت و برگشتی برگزار نمی شود. فینال نیز قرار است به صورت تک بازی در منطقه غرب برگزار شود.

قطر، امارات، ازبکستان و اردن 4 گزینه مطرح شده برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا 2020 هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بهداشت نیوز، نکات مراقبتی پس از مصرف یک فرآورده، رعایت و اجرا شود (به ویژه مصرف ضد آفتاب ها)؛ به عنوان مثال سرم های پوستی حاوی رتینول که برای کاهش تیرگی و رفع چین و چروک صورت و بصورت بدون نسخه در اختیار قرار می گیرد، می تواند باعث افزایش حساسیت بافت پوست به نور خورشید شود. بنابراین توصیه می شود پس از مصرف این فرآورده (در طول روز) از ضد آفتاب ها استفاده کرد.

از مصرف بیش از میزان توصیه شده محصولات خودداری شود؛ برای نمونه، مصرف بیش از حد برخی فرآورده های لایه بردار حاوی سالیسیلیک اسید یا گلایکولیک اسید که برای بهبود خطوط ریز و اسکار آکنه (جای جوش) عرضه می شود، می تواند منجر به قرمزی پوست، التهاب و کاهش تولید چربی سطح پوست شود.

به زمان مناسب مصرف هر فرآورده توجه شود؛ به طور مثال اگر مصرف همزمان سرم های پوستی حاوی ویتامین C و رتینول (هر دو به منظور جوانسازی و رفع تیرگی پوست) در برنامه مراقبت پوستی فرد باشد، باید زمان مصرف سرم ویتامین C به صبح و زمان مصرف سرم رتینول به شب موکول شود.

کسانی که پوست حساس دارند فقط با این روش از ویتامین C استفاده کنند

در هر برنامه مراقبت پوستی باید مرطوب کننده سازگار با نوع پوست را تهیه کرد؛ این امر علاوه بر حفظ شادابی پوست، منجر به جذب مناسب تر فرآورده های پوستی می شود.

کد خبر 846383 برچسب‌ها مهارت‌ها فوت‌ و فن خبر مهم پوست

دیگر خبرها

  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان