Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@05:01:45 GMT

آغاز تمرین مجازی دارندگان سهمیه المپیک از ۲۴ خرداد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۰۲۶۳

آغاز تمرین مجازی دارندگان سهمیه المپیک از ۲۴ خرداد

کمپ تمرینی مجازی بازیهای المپیک ۲۰۲۰ با حضور دارندگان سهمیه المپیک توکیو از روز ۲۴ خرداد ماه آغاز می شود.

به گزارش ایسنا  و به نقل از کمیته ملی المپیک، با توجه به استقبال ورزشکاران از تمرینات مجازی در شرایط کرونایی ایران، کمپ مجازی بازیهای المپیک ۲۰۲۰ با حضور دارندگان سهمیه المپیک از روز  شنبه ۲۴ خرداد ماه آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور در روز شنبه ۲۴ خرداد بخش نخست، روز دوشنبه ۲۶ خرداد بخش دوم، روز یکشنبه اول تیرماه بخش سوم و روز چهارشنبه  سوم تیرماه همزمان با روز جهانی المپیک بخش چهارم  نخستین مرحله از کمپ مجازی بازیهای المپیک ۲۰۲۰ با حضور سهمیه گیران المپیک توکیو برگزار می شود.
کمپ مجازی تمرینی فوق بصورت آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی کمیته در دسترس علاقه مندان قرار گرفته و عزیزان می‌توانند از آن بهره ببرند.
از سوی مرکز نظارت بر تیم های ملی بسته های لوازم تمرینی شامل هفت وسیله تمرینی تهیه و به فدراسیونهایی که موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شده اند ارسال شد تا در اختیار ورزشکاران المپیکی ۲۰۲۰ قرار گیرد.
همچنین در مرحله دوم کمپ مجازی بازیهای المپیک توکیو ورزشکاران رشته هایی همچون وزنه برداری، ژیمناستیک، قایقرانی و تنیس روی میز که شانس بسیاری برای کسب سهمیه دارند به این کمپ اضافه می‌گردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیک توکیو 2020 المپیک توکیو سهمیه المپیک کمپ مجازی ۲۴ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی، سرمربی موقت تیم تراکتور، پیش از بازی با نساجی در ابتدا با اشاره به سالگرد درگذشت پیشکسوت فوتبال مازندران گفت: جا دارد سالگرد آقای نادر دست نشان را تسلیت بگویم. انشالله روحشان شاد باشد، آقا نادر از مربیان بنده بودند زمانی که در تیم ملی نوجوانان بودم.

او در مورد بازی اظهار داشت: در این چند روز بچه‌ها تمرینات خوبی انجام دادند و آماده این بازی هستیم. بازی سختی است و نساجی از حمایت هوادارانش برخوردار است و شرایط در جدول هم طوری است که آنها چیزی برای از دست دادن ندارند. ما هم سعی کردیم در این موقعیت کوتاه، با بچه‌ها در مورد مسائل روحی-روانی و تاکتیکی صحبت کنیم.

مربی تراکتور با اشاره به حضور زنوزی در تمرین گفت: شخص آقای زنوزی در تمرین آمدند و با بچه‌ها صحبت کردند و این بسیار روحیه‌بخش بود. قطعا بازیکنان با روحیه خوب این بازی را انجام خواهند داد. امیدوارم بازی خوب و جذابی باشد و انشالله برنده این بازی هم ما باشیم و بتوانیم فاصله‌مان را با صدر جدول کمتر کنیم. از طرفی سپاهان هم بازی معوقه را بُرد و آمد بالای ما و ما برای گرفتن سهمیه مجبوریم همه بازیها را ببریم و نماینده ایران باشیم.

نصرتی در مورد غایبان تیمش به عنوان مصدوم و محروم عنوان کرد: ما دو بازیکن مصدوم که از قبل داریم، مصدومیتشان مرتفع نشده و عارف آقاسی هم به دلیل چهار کارته شدن در اختیار نداریم.

دیگر خبرها

  • دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها
  • وقتی داشتن تشک تمرینی برای یک ملی‌پوش آرزو شد!+فیلم
  • آغاز طوفانی دختران پاروزن برای کسب سهمیه المپیک
  • نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی