Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@16:58:42 GMT

مفقودشده‌های شناور بهبهان کجا هستند؟

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۰۳۴۰

مفقودشده‌های شناور بهبهان کجا هستند؟

نورالله اسعدی با اشاره به ادامه تجسس برای یافتن ۲ مفقودی حادثه شناور بهبهان اظهار کرد: نیروهای ناجی در حال جستجو برای یافتن مفقودین هستند، اما با گذشت چند روز هنوز اثری از آن‌ها نیست.

وی در رابطه با علت حادثه شناور بهبهان گفت: بررسی‌ها در رابطه با دلیل حادثه ادامه دارد و هنوز علت حادثه مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در خصوص آخرین وضعیت نجات یافتگان گفت: احتمالا امروز ۴ نجات یافته شناور بهبهان از عراق تحویل و به کشور بازگردانده شوند.

اسعدی تاکید کرد: تمام شناورها برای خروج از آب‌های کشور باید بیمه و گواهی نامه‌های لازم را داشته باشند و شناور حادثه دیده بهبهان نیز دارای بیمه بوده است.

گفتنی است شناور حادثه دیده بهبهان بامداد روز جمعه در آب‌های ساحلی عراق در نزدیکی بندر ام قصر با ۷ سرنشین غرق شد.

یک سرنشین این شناور تاکنون فوت شده و دو نفر دیگر مفقود گردیده است و ۴ نفر نیز توسط نیروهای امداد و نجات دریایی عراق نجات یافتند.

47231

کد خبر 1396473

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حوادث شهری خلیج فارس شناور بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات حادثه مرگبار تصادف جاده جندق - معلمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  رییس پلیس راه فراجا که برای بررسی علت حادثه تصادف مرگبار جاده جندق - معلمان به سمنان سفر کرده بود گفت: خستگی و خواب آلودگی راننده سوناتا سبب این حادثه شده است.
وی افزود: آخرین دوربینی که تردد این خودرو را ثبت کرده دیشب در جاده انار - یزد بوده و با توجه به ساعت تصادف مشخص است راننده بدون استراحت در حال تردد و خواب آلوده بوده است.
وی افزود: در این تصادف علاوه بر چهار سرنشین خودروی مقصر، پنج سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ جان باختند و فقط فرزند ۵ ساله این خانواده زنده مانده است.
سردار مومنی با بیان اینکه از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا روز گذشته ۵۸۵ نفر در حوادث جاده‌ای جان باخته و ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر مجروح شده اند گفت: ۱۵ درصد مصدومان این حوادث معلول می‌شوند و این آمار نگران کننده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وحشتناک‌ترین تصادف نوروز ۱۴۰۳ ؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند / تنها نجات یافته تصادف یک پسر ۵ ساله است /عکس
  • وحشتناک‌ترین تصادف نوروز ۱۴۰۳ ؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند | تنها نجات یافته تصادف یک پسر ۵ ساله است | جزئیات و تصاویر
  • اعلام جزئیات حادثه مرگبار تصادف جاده جندق - معلمان
  • ◄ هفت خدمه لنج باری غرق شده در آب های اطراف جزیره قشم، نجات یافتند
  • نجات هفت خدمه لنج باری در آب‌های اطراف جزیره قشم
  • واژگونی مرگبار پراید در محور رامهرمز -بهبهان
  • ۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان
  • امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر انجام شد
  • امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر
  • نجات ۵ سرنشین خودروی سقوط کرده در رودخانه لاکان رشت