Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: حمایت از بهبودیافتگان از اعتیاد در این استان چندان جا نیفتاده است.

سعید آیتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه یکی از مهمترین نیازهای بهبودیافتگان از اعتیاد به خصوص در قشر بانوان، حمایت های اجتماعی و اقتصادی است، اظهارکرد: یکی از مهمترین نیازهای این افراد اشتغال است تا بتوانند ادامه زندگی دهند و دوباره به چرخه استعمال مواد مخدر بازنگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از عواملی که سبب می شود تا معتادان، مانایی نداشته باشند و دوباره به چرخه اعتیاد بازگردند، نبود حمایت و اشتغال است.

آیتی ادامه داد: متاسفانه هنوز نگاه ها حتی به بهبودبافتگان از اعتیاد منفی است و همین نگاه منفی سبب شده تا بسیاری از کارفرماها از بکارگیری این افراد خودداری کنند.

وی اظهارکرد: پرداخت تسهیلات اشتغال به بهبودیافتگان یکی از راه های حمایت از این افراد است که باید سازوکاری برای این اقدام اندیشید تا این افراد نیز بتوانند با توجه به موقعیت و شرایطی که از این تسهیلات استفاده کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در صورت بکارگیری بهبودیافتگان از اعتیاد از کارفرما حمایت ها بیمه ای و ... از سوی دولت انجام می شود، گفت: در این استان تاکنون دو کارگاه تولیدی بهبودیافتگان از اعتیاد را به کار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بهبود یافتگان مواد مخدر خراسان شمالي بهبودیافتگان از اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی