Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@12:54:50 GMT

فولاد – استقلال کجا برگزار می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۰۳۸۷

فولاد – استقلال کجا برگزار می‌شود؟

با شروع دوباره لیگ برتر همه تیم ها می توانند در شهر خود از حریفان میزبانی کنند. حتی شهرهای قرمز و امتیاز میزبانی هیچ تیمی در معرض خطر قرار ندارد.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه ای که چندی پیش ستاد مبارزه با کرونا در ورزش صادر کرده بود به این نکته اشاره شد که شهرهای قرمز هم با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند در بازی های لیگ برتر میزبانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه شماره 16 و در بندهای 3 -4 و 5 این چنین آمده بود:

۳. در شهرهای قرمز فعالیت کلیه استخرها ( اعم از روباز و سرپوشیده) و ورزشهای غیر مجاز در شهرهای زرد که در بند ۲ آمده است، ممنوع می باشند.

بیشتر بخوانید:

محرومیت فولاد از ۳ پنجره نقل و انتقالاتی

۴ .در شهرهای قرمز فعالیت رشته‌های اسکواش، بدنسازی و پرورش اندام، بسکتبال، هندبال، فوتسال و شمشیربازی به شرط اخذ تاییدیه فضای فیزیکی از مراکز بهداشت شهرستان و  دانشگاه های علوم پزشکی یا دفاتر خدمات سلامت بلامانع است.

۵. در شهرهای قرمز فعالیت مابقی رشته‌های ورزشی که در بندهای ۳ و ۴ ذکر نشده اند، از جمله فوتبال بلامانع است.

به تازگی این بحث مطرح شده بود چون شهر اهواز در وضعیت قرمز قرار دارد پس فولاد نمی تواند میزبان تیم ها از جمله استقلال در چارچوب جام حذفی باشد. اما با اطلاعیه شماره 16 از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مشخص شد که امتیاز میزبانی همه تیم های لیگ برتری به قوت خود باقی است و دیدار فولاد – استقلال به طور حتم در شهر اهواز برگزار می شود. به نظر می رسد 29 خرداد برای برگزاری این بازی پیشنهاد شده است.

قرار است ادامه بازی های لیگ برتر از هفته اول تیر ماه آغاز شود.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم استقلال تهران فولاد خوزستان لیگ برتر ویروس کرونا شهرهای قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!

بهرام رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!

طرفداری | بهرام رضاییان که پیشتر به عنوان سرپرست باشگاه فولاد مشغول به کار بود، از شروع سال ۱۴۰۳ به عنوان مدیرعامل فعالیت انجام می‌دهد.

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفتگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت:

جایگاه من در هیات رییسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیات فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود:

این موضوع شامل هیات رییسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!