Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با تلاش های شورای شهر بارگذاری ها در پادگان 06 حدود یک میلیون متر مربع کاهش یافته است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در نطقی پیش از دستور در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهروندان مطلع هستند که دیروز کلنگ احداث بوستان ارتش آن هم در فضای سابق پادگان 06 به زمین خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این موضوع یکی از دستاوردهای مهم شورای پنجم بوده است که با محوریت شورا و تعامل با ارتش جمهوری اسلامی و وزارت راه و شهرسازی به دست آمد و مقرر شد این بوستان به مردم تحویل داده شود.

سالاری گفت: مقارن روز جهانی محیط زیست و در روزگاری که دنیا با چالش های زیست محیطی دست و پنجه نرم می کند و هر روز خبری از آتش سوزی در این کره خاکی به گوش می رسد یک فضای سبز عالی با درختان کهنسال و با انبوهی از گونه های گیاهی به فضاهای عمومی شهر تهران افزوده شد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران تصریح کرد: جهت استحظار مردم باید بگویم که در جلسه سال 1396 که در شورای عالی شهرسازی و معماری تشکیل شد به موجب مصوبه کمیسیون ماده پنجم مدیریت شهری گذشته قرار بود 1.7 میلیون متر مربع بارگذاری در این پادگان صورت گیرد اما این عدد امروز به 630 هزار متر مربع کاهش یافته است.

وی افزود: اولا این اتفاق به پشتوانه و رهنمودهای صریح مقام معظم رهبری و ثانیا با حمایت جامعه مدنی و تخصصی شهری محقق شده است و توان حرکت به سمت احقاق حقوق عامه مردم را ایجاد کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بوستان ارتش شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگن‌های ملی در حال طی کردن مراحل آزمایشی است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه واگن‌های ملی در حال طی کردن مراحل آزمایشی است گفت: شاید هفته آینده بازدید از این واگن‌ها صورت بگیرد. این واگن‌ها می‌توانند وارد خطوط شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مهدی چمران در حاشیه دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز عموماً گزارشات حسابرسی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ارائه و بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه واگن‌های ملی در حال طی کردن مراحل آزمایشی است، افزود: شاید هفته آینده بازدید از این واگن‌ها صورت بگیرد. این واگن‌ها می‌توانند وارد خطوط شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: به نظر نمی‌رسد اتوبوس‌های برقی تولید داخلی تا پایان سال نیز وارد خط شوند و با برنامه‌هایی که ما دیدیم بعید است امسال به پایان برسد و آنچه خواهیم گرفت اتوبوس‌های دیزلی است که متأسفانه تحویل نگرفتیم. روز سه شنبه معاون حمل و نقل و ترافیک گزارش آن را ارائه خواهد داد و فکر نمی‌کنیم بیشتر از ۶۵۰ دستگاه اتوبوس تحویل داده شده باشد.

چمران ادامه داد: بعضی قطعات اتوبوس‌های داخلی در گمرک ترخیص نشده و پیگیری کردیم که این مشکلات برطرف شد. امیدواریم زودتر وارد شود و اگر این اقدام صورت بگیرد تعداد زیادی اتوبوس به کار گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکسی از طریق بخش خصوصی دنبال می‌شود، گفت: شهرداری نمی‌تواند تاکسی دار باشد و باید به رانندگان ارائه شود. اگر تاکسی‌های برقی وارد شهر شوند اتفاق خوبی خواهد افتاد. وقتی خودروهای برقی وارد شوند در کاهش آلودگی هوا اثرگذار خواهند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما در بخش مسکن برنامه خاصی نداریم و این اقدام با وزارت مسکن و شهرسازی است، تاکید دارد: می‌توانیم هماهنگی‌ها را برای ارائه زمین انجام دهیم و کمک‌های ما به این شکل است و کار اصلی با وزارت مسکن است.

کد خبر 746533

دیگر خبرها

  • طرز تهیه آسان کوبیده مربعی و ماهی لوله ای سوخاری (فیلم)
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • مسیرگشایی‌های مدیریت شهری در خوی طی ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه است
  • ماجرای اتوبوس‌های برقی داخلی به کجا رسید؟
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت
  • واگن‌های ملی در حال طی کردن مراحل آزمایشی است
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات ارزی کاهش خواهد یافت
  • برنامه‌ریزی برای کاهش آلایندگی صنایع قبل از فرارسیدن روزهای آلوده انجام شود