Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@14:39:13 GMT

کمیته نظارت بر قوانین اقتصادی تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۰۴۷۲

کمیته نظارت بر قوانین اقتصادی تشکیل شود

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور در شرایط کنونی قوانینی در حوزه اقتصادی از جمله قانون بهبود محیط کسب و کار دارد، از این رو پیشنهاد می‌شود که کمیته‌ای در مجلس برای نظارت بر این حوزه تشکیل شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۲۲ آیین‌نامه داخلی مجلس بر ضرورت حفظ شأن و جایگاه قوه مقننه اظهار کرد: دوره قبل مجلس نیز آرام شروع شد و شأن و جایگاه مجلس رعایت نشد و در هفته‌ها و ماه‌های  آخر وضعیت واقعا تاسف‌بار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانیم که رئیس مجلس به این مسئله با اقتدار ورود خواهد کرد تا نظم و شأن مجلس حفظ شود.

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تشکیل جلسات کارشناسی با مسئولان و مدیران اقتصادی در مجلس بسیار مثبت و خوب است، گفت: کشور در شرایط کنونی قوانینی در حوزه اقتصادی از جمله قانون بهبود محیط کسب و کار دارد، از این رو پیشنهاد می‌شود کمیته‌ای در مجلس برای نظارت بر این حوزه تشکیل شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: انء‌شاالله با تشکیل کمیسیون‌ها، بحث نظارت در اولویت مجلس یازدهم قرار دارد و این نظارت هم حتماً نظارت دقیق با همکاری، هماهنگی و به صورت میدانی خواهد بود.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: قوانین اقتصادی نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روز‌های آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه شروع می‌کند.

دیگر خبرها

  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵
  • مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد