Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@14:16:59 GMT

اسدآباد در وضعيت هشدار قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۰۴۹۴

اسدآباد در وضعيت هشدار قرار گرفت

خبرگزاری آریا- رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: متاسفانه  به دلیل رعایت فاصله اجتماعی وضعیت شهرستان اسدآباد زرد شد.
دکتر مخصوصی به خبرنگار ما گفت: بعد از اعلام وضعیت سفید کرونا ویروس در شهرستان اسدآباد به عنوان اولین شهر استان همدان، این باور اشتباه در نظر مردم جا گرفت که دیگر بیماری محو شده است و این نگرانی ما را در خصوص برگشت پیک بیماری کووید-19، افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این نکته که در اوایل شیوع بیماری، مردم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی مرتب دست‌ها و مراعات موازین بهداشتی، آمار 80 درصدی رعایت فاصله گذاری را داشتند و رکن اصلی کنترل بیماری خود مردم بودند، تصریح کرد؛ متاسفانه حساسیت مردم با اعلام وضعیت سفید کرونا در شهرستان کاهش یافته و امروز شاهد رعایت 30 درصدی فاصله گذاری هستیم و دیگر مردم مثل اوایل شیوع کرونا حساسیتی در خصوص رعایت موازین بهداشتی و شستشوی مرتب دست‌ها ندارند و با بی تفاوتی در حال برگزاری مراسمات جشن و عزا با عدم رعایت فاصله گذاری هستند.
دکتر مخصوصی تاکید کرد: این ویروس منحوس، پیچیده است و درمان ندارد و نباید تصور کنیم کرونا مهار شده، تنها مدیریت کردیم و به شدت متزلزل است و گرما بر آن، بر خلاف اجدادش، بی تاثیر است. و اینجانب از همه مردم عاجزانه درخواست می‌کنم که وضعیت سفید را به عنوان محو بیماری تلقی نکنند و به افراد سالمند و پر خطر و دارای بیماری زمینه‌ای توجه ویژه کنید و کماکان فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی دست‌ها و رعایت موازین بهداشتی و حتی المقدور، در خانه ماندن را اولویت زندگی خود قرار دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسدآباد دانشکده کرونا رعایت فاصله فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه

سرهنگ ترابی گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند.

وی افزود: رانندگان مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها وجاده ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را در نظر بگیرند و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ ترابی تصریح کرد: رانندگان باید تا حد امکان از تردد ها‌ی غیر ضروری پرهیز کنند و اگر قصد سفر به خارج از شهر را دارند، حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند و با احتیاط رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید