Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تهران دلیل آتش‌سوزی‌های سریالی پایتخت را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر درباره راه‌اندازی بوستان ارتش در پایتخت،‌ اظهار داشت: از شهردار تهران و ارتش برای در دسترس قرار گرفتن پادگان 06 به شهروندان جهت استفاده به عنوان بوستان تشکر می‌کنم و اعضای شورای شهر هم در کنار شهرداری در این راستا اقدامات مؤثری انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به انجام برنامه‌های اولویت محور تحقق پذیر اشاره کرد و گفت: باید این برنامه‌ها مطابق با برنامه سوم توسعه پیش رود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تا رسیدن به ماه مهر حدود 4 ماه فاصله داریم، گفت:‌این مدت زمان مناسبی است که ناوگان حمل و نقل عمومی توسعه یابد. چرا که در غیر این صورت همزمان با بازگشایی مدارس و وجود کرونا با ازدحام زیاد جمعیت و شدت این بیماری مواجه خواهیم بود.

هاشمی تاکید کرد: 4 ماه فرصت است که ناوگان حمل و نقل عمومی توسعه یابد و شهرداری باید در این زمینه فعال‌تر برخورد کند.

وی خاطرنشان کرد: در سال باقی مانده به نظر می‌رسد که فرصت و منابع برای اجرای همه طرح‌ها وجود نداشته باشد ولی اگر شهرداری بتواند در چند حوزه کلیدی موفق عمل کند، می‌تواند به نوعی نماد دستاوردهای این دوره از منظر افکار عمومی تلقی شود. 

رئیس شورای شهر تهران گفت: در حوزه نخست توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از طریق تامین اتوبوس و واگن مترو است و اولویت دیگر فعالیت مجدد در ساخت مترو بوده که با توجه به رکودی سه ساله در ساخت مسیرهای جدید عملیات احداث خطوط 8و11 باید به سرعت آغاز شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در حوزه پسماند و محیط زیست لازم است اجرای طرح جامع پسماند آغاز شود و ساماندهی در شرایط غیر بهداشتی جمع‌آوری و دفن زباله همچنین معضل فعالیت مافیای زباله و کودکان کار، صورت گیرد.

وی همچنین در واکنش به آتش سوزی‌های سریالی بوستان های پایتخت گفت: آتش سوزی‌ها دلیل مشخصی دارد و آن میزان بارش‌های امسال بود که موجب رشد علف‌ها و گیاهان خود رو شد و در ادامه با گرم شدن هوا و خشک شدن علف.ها ما شاهد این هستیم که با کوچک‌ترین جرقه ای باعث ایجاد آتش سوزی در فضای سبز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس رئیس شورای شهر تهران آتش سوزی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی حزب مستقل و اعتدال ایران، در مراسم یازدهمین مجمع عمومی و شانزدهمین کنگره حزب مستقل واعتدال که جمع کثیری از چهره‌های شاخص سیاسی و مذهبی حضور داشتند، قدرتعلی حشمیان ضمن عرض خیرمقدم، گزارشی از  فعالیت حرب مستقل و اعتدال ایران و جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران و خانه‌ احزاب  ارایه دادند.

کواکبیان رئیس کمیته انتخابات خانه احزاب ایران و دبیرکل حزب مردم سالاری طی سخنانی از مسئولان خواست که به خواسته‌های احزاب توجه کنند و از رئیس جمهور تقاضا کرد که به وعده خودعمل کند و در مورد دستورشان که قول داده بودند به خانه احزاب ساختمان مناسبی اختصاص دهند پیگیری ومساعدت کنند.

دکتر حشمت الله قنبری استاد دانشگاه و رئیس ستاد دهه فجر طی سخنانی حاضرین را دراین ماه مبارک رمضان به رعایت تقوا وکمک به مستمندان دعوت کرده وضمن تشریح دوران زندگی کریم اهل بیت ازهمگان خواستند که از راه وروش زندگی امام حسن مجتبی (ع) راالگو وسرمشق خود قرار دهند.

در ابن مجمع عمومی و کنگره که ۳۵ نفر کاندیدا شده بودند، ابتدا اسماعیل ابراهیمی بعنوان رئیس مجمع عمومی و بهمن درویشی نایب رئیس اول و میرهاشمی منشی وپناهی ناظر مجمع عمومی برگزیده شدند و سپس با حضور ۳۴۱ نفر، انتخابات برگزار شد و در نتیجه دبیرکل واعضای شورای مرکزی حزب مستقل واعتدال ایران برای سه سال به شرح ذیل انتخاب شدند.

الف- اعضای اصلی شورای مرکزی.

۱) قدرتعلی حشمتیان با۲۵۹ رای بعنوان رئیس شورای مرکزی ودبیرکل

۲) راضیه علی بخشی ۱۴۳ رای

۳) فاطمه بهاروند ۱۲۸ رای

۴) حسن درزینی ۱۱۵ رای

۵) بهزاد معنوی پناه ۱۰۷ رای

۶) نظامعلی امجدیان ۹۹ رای

۷) رضا سرابیان ۸۹ رای

۸) حامدعلی بخشی ۸۶ رای

۹) منوچهر لعلی ۸۱ رای

۱۰) سارا فدایی ۷۶ رای

۱۱) حعفرآئین پرست ۷۱ رای

۱۲) میثم اشرفی اصفهانی ۶۷ رای

۱۳) ایرج جمشیدنژاد ۶۶ رای

۱۴) عزیزعلی پرتوی ۶۲ رای

۱۵) منصور خوشخت ۵۸ رای

ب- هیئت بازرسی بازرسین اصلی

۱) حاجیه شهناز ۱۷۰ رای

۲) مهدی زواره‌ای ۸۲ رای

۳) حمیداشرفی اصفهاتی ۷۲رای

دیگر خبرها

  • ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند
  • ساخت ۲ خط جدید مترو در سال جدید | زاکانی: شبکه‌ های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می شوند
  • حضور بخش خصوصی و مردم گره‌های رکود بازار مسکن را باز می‌کند
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • افزایش ساعت فعالیت مترو پایتخت در شب‌های قدر
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • اقدامات توسعه‌ ای متروی تهران برای۱۴۰۳
  • اقدامات توسعه‌ای مترو تهران برای سال ۱۴۰۳
  • توسعه شرقی خط ۴ مترو؛ نیازی که فراموش شده است